Bytur i dag

gåsemor79

Forelsket i forumet
I noen dager har jeg følt meg bedre, og tenkte at en liten tur til byen med mann og barn hadde vær koselig. Har ikke vært der på 6 uker og savnet det.
Så vi dro til byen, med litt niste i veska. Vi valgte å droppe kjøpesenter og skulle se på livet på torvet og butikkene der.
Men etter 30 minutter var jeg så kvalm at jeg måtte be mann min snu og kjøre oss hjem igjen. Syns det var kjempe kjedelig, men holdt på å kaste opp flere ganger.
Flere der ute som er sosialt isolert til kun hjemme og jobb?

Ganske likt her også, blir bilsyk i tillegg! Men om jeg har litt cola så klarer jeg å unngå å brekke meg eller kaste opp. Nå går jeg hjemme med vesla på snart 14 mnd, å heldig er jeg som kan sove til 9/10, men de dagene jeg må opp tidlig, er jeg kvalm og kaster opp til og fra hele dagen! Slitsomt når man f.eks skal på en tidlig legetime eller slikt! :)

Jeg tørr ikke dra ut blir så dårlig, gikk en tur på butikken i går, og når jeg kom hjem begynte henda mine og riste. Jeg blir ofte ekstremt redd av sånt, siden jeg har hatt epilepsi, så blir veldig redd, men jeg har vokst det av meg da. men er ekkelt.

Så kjedelig :-/ håper det snart går over, unner deg ikke å ha det på denne måten :-)

Har det på akkurat samme måten.. Har så lyst ut, men klarer ikke å gjennomføre det uten at formen blir elendig :-/ i morgen skal jeg på jobb, gruer meg noe sinnsykt. Er over en time kjøring hver vei, så vet jeg kommer til å bli bilsyk. Redd jeg må forlenge sykemeldingen min.,

Back
Topp