Bytur fredag den 13.

Actrine

Forumet er livet
Først leverte vi Aslak i bhg og så ordnet noen papirer før vi kom oss til busskuret. Vi hadde planer om en bytur til Stavanger. For å komme dit, må vi ta to busser og det tok omtrent 1.5 time på å komme frem! Hurra for kollektiv.. uansett.. så var det nettopp buss som var hele målet med dagen. Vi skulle ta buss til byen for å mate fuglene. Det var en belønning for at Solveig har lagt seg fint om kveldene.

Det ble litt fuglsomt da vi tok frem brødet. Solveig ble noe skeptisk til disse småhissige måkene.. var jo egentlig endene som skulle få denne maten, men men.

Vi gikk på bibloteket og leste mange kjekke bøker. Lånte ingen siden det er et stykke for å levere dem. 1.5 time som sagt hehe (bare 30 min med bil). Men kjekt å bare være på biblioteket. Jeg fikk kjøpt meg en regnkape til bunaden, værmeldingene sier at jeg får bruk for den på tirsdag.

Lunsjen ble spist på peppes pizza før vi tok turen innom domkirken for å tenne et lys for Ollo (min mormor). Da kom jeg på at hvorfor ikke ta toget til Sandnes?? Så gjorde vi det.. og tok buss tilbake til Sola.. men da var vi temmelig leie, gikk innom en tante av mannen og så ringte vi for å bli hentet.

Solveig hadde med seg kameraet sitt og nå er bildene kommet i album. Hun skal ha den med seg i barnehagen.
 
Hørtes ut som en kjempe koselig dag:) Bare dere jentene, så koselig!!
 
Det hørtes veldig koselig ut - skulle hatt en slik kosetur med Amalie. Det må være deilig å kunne kose seg helt alene med mamman sin. Og ta buss og tog må jo være toppen av lykkeemoticon
 
For en fin dag!
 
Back
Topp