Huppetitta
Gift med forumet
hvor ofte skal man skifte ut smokkene??
noen sa det sto på pakkene,men det glemmer jeg å se etter hver gang[;)]
noen sa det sto på pakkene,men det glemmer jeg å se etter hver gang[;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Asil
ORIGINAL: Bens mamma
Tenker også på det samme.. Ben har hatt sine tre i over to måneder nå.
Drar i dem slik Asil gjør, men bør vel skifte de ut snart.
Problemet er at Ben bare vil ha Mam silikon og her i på butikken har de bare rosa/lilla. Rare greier...
Kjøpte ett par søte i Oslo, men de er litt bøy på, så de leker han seg bare med.
Har du ikke et bilde av dem han liker, så skal jeg putte et par av dem i posten sammen med rangla (kremt, han vil vel ikek ha den nå selv om det står fra 9 eller 10 mnd på den)

ORIGINAL: Mamman til Mia
Mam silikon og her i på butikken har de bare rosa/lilla.ORIGINAL: Bens mamma
Problemet er at Ben bare vil ha Mam silikon og her i på butikken har de bare rosa/lilla. Rare greier...
Kjøpte ett par søte i Oslo, men de er litt bøy på, så de leker han seg bare med.
Så du har og en sånn som bare vil ha de? tihi.. Kjedelig med rosa og lilla da,
her har de grønn og røde. Skulle ønske de lagde silikon tuttene i samme mønster som latex...
Har du ikke et bilde av dem han liker, så skal jeg putte et par av dem i posten sammen med rangla (kremt, han vil vel ikek ha den nå selv om det står fra 9 eller 10 mnd på den)
Han vil nok sikkert ha den enda[:D]
Om du skulle finne sånne smokker, så blir jeg glad.
Er ofte to i en pakke (sånn blank plastikkboks):
Gi meg et hint om quenta costa og kontonr[;)]
Mener de har dem på både Rimi og Kiwi her, August hadde en sånn - men ville ikke se på den en gang. MAM silikon skal bli om jeg ser dem! Dinero vio el fikso.