bytting av smokker

Huppetitta

Gift med forumet
hvor ofte skal man skifte ut smokkene??
noen sa det sto på pakkene,men det glemmer jeg å se etter hver gang[;)]

Tenker også på det samme.. Ben har hatt sine tre i over to måneder nå.
Drar i dem slik Asil gjør, men bør vel skifte de ut snart.

Problemet er at Ben bare vil ha Mam silikon og her i på butikken har de bare rosa/lilla. Rare greier...

Kjøpte ett par søte i Oslo, men de er litt bøy på, så de leker han seg bare med.

tar smokke testen innimellom, river i de å sånn, men d tar vel ca 1,5 t 2 mnd ca, men no har mariell en drøss me smokker da, så hver enkelt slites ikke så mye[;)]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: Bens mamma

Problemet er at Ben bare vil ha Mam silikon og her i på butikken har de bare rosa/lilla. Rare greier...

Kjøpte ett par søte i Oslo, men de er litt bøy på, så de leker han seg bare med.

Har du ikke et bilde av dem han liker, så skal jeg putte et par av dem i posten sammen med rangla (kremt, han vil vel ikek ha den nå selv om det står fra 9 eller 10 mnd på den)

Han vil nok sikkert ha den enda[:D]
Om du skulle finne sånne smokker, så blir jeg glad.
Er ofte to i en pakke (sånn blank plastikkboks):

Gi meg et hint om quenta costa og kontonr[;)]

ORIGINAL: Mamman til Mia

Mam silikon og her i på butikken har de bare rosa/lilla.

Så du har og en sånn som bare vil ha de? tihi.. Kjedelig med rosa og lilla da,
her har de grønn og røde. Skulle ønske de lagde silikon tuttene i samme mønster som latex...

Ja, rart med det..
Han fikk annen type på sykehuset og syntes de var ok. Men så snart jeg ga ham Mam, så er det bare de. Og KUN silikon-tutt.

Skulle tro det bare er gutter som bruker smokk her i bygda, siden butikken har kun igjen de til jenter.[8|]

Har du ikke et bilde av dem han liker, så skal jeg putte et par av dem i posten sammen med rangla (kremt, han vil vel ikek ha den nå selv om det står fra 9 eller 10 mnd på den)

Han vil nok sikkert ha den enda[:D]
Om du skulle finne sånne smokker, så blir jeg glad.
Er ofte to i en pakke (sånn blank plastikkboks):

Gi meg et hint om quenta costa og kontonr[;)]

Mener de har dem på både Rimi og Kiwi her, August hadde en sånn - men ville ikke se på den en gang. MAM silikon skal bli om jeg ser dem! Dinero vio el fikso.

Tusen mange takk!![:D]

men det er jo så lite utvalg av smokker til gutter.. ser omtrent bare de søte rosa smokkene hele tiden.. det nærmeste jeg kom gutt sist jeg kjøpte var hvit og gul...

Back
Topp