Bytter størrelse

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Da rydder jeg bort 68 stor. Trodde 74 hadde blitt litt posete på han, men nei da. Litt lang i armene, ellers så sitter det som et skudd.
Litt vemodig å rydde bort baby klær. Skal gi alt bort siden jeg ikke planlegger å ha fler.
 
Litt trist å bytte ja, måtte bytte her og nå i helgen, 68 får han ikke på seg lengre nesten, altfor trangt :p De vokser så altfor fort :p
 
Vi veksler nå mellom 62 og 68. Har så mye fint i 62 jeg ikke vil han skal vokse ut av :p
 
Vi bruker 68 og 74 :)
 
Ja trist å bli ferdig med en str. Jeg selger de etterhvert nå. DET er litt vemodig :(
Her begynner 74 å bli snøtt, så vi er litt på 80 også. Str 68 hoppa vi nesten over... Men med eldste også husker jeg at det var noen str som holdt veldig kort:)
 
Ikke leita fram 74 enda, men sorterte her om dagen så det ligger i en egen pose klar til å vaskes. Bruker 68 enda
 
Vi er på 68, 62 brukte vi i 1 uke tror jeg:O
 
74 og klær som er 6-12 passe akkurat fint i ryggen. Men litt langt i armer og ben. Har ikke rukke å bruke alt. Fått masse sommerklær i 74 fra min tante i new zealand. Å det passer ikke til det blir skikkelig sommer gitt :(
 
Husker jeg grein når jeg pakka vekk de minste str til storesøster. Nå er jeg immun :p
 
Bruker enda 68 her, men går litt fort på de små ja;)
 
Vi bruker 62 enda, som liksom er til 2-4 mndr (!) De må være store i størrelsen. Lille er 6 mndr i dag.
 
Back
Topp