Bytter du gaver?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvis du ikke er fornøyd med noe til deg selv, huset eller barna bytter du gaven da?

Virker som en del syns det er frekt å bytte gaver, men er det noe mindre frekt å bare pakke det vekk og aldri bruke det? Eller typ sette det frem når giver kommer?

Da syns jeg heller man kan bytte det jeg:)
Det er jo en ærlig sak, man kan da ikke like alt.

Selvfølgelig bytter jeg:D
Det håper jeg de som får gaver av meg også gjør;)

Bytter gaver jeg vet ikke blir brukt. Men må ærlig innrømme at jeg synes det er ubehagelig, selv om det ikke bør være det. Vil jo at andre skal bytte gavene de får av meg hvis de ikke er fornøyd (bortsett fra én person som aldri blir fornøyd og har byttet gavene fra oss hvert år, så lenge jeg kan huske...)

Ja, det gjør jeg. Men det håper jeg også andre gjør, hvis de får noe av meg som jeg bommer på i smak eller behov. Er jo mye mer trist å bidra til meningsløst forbruk, syns jeg.

Spørs hvor "galt" det var i utgangspunktet, men føler aksepten for å bytte er ganske høy, så jeg vil heller bytte og ha noe vi bruker mye og er fornøyd med. :)

Ja, det gjør jeg. Uten dårlig samvittighet. Ser ikke vitsen med å bare stue det vekk.

Ja jeg bytter :) Har ikke samvittighet til å ikke bruke ting når folk er snille og tenker på meg.

Bytter gaver jeg vet ikke blir brukt. Men må ærlig innrømme at jeg synes det er ubehagelig, selv om det ikke bør være det. Vil jo at andre skal bytte gavene de får av meg hvis de ikke er fornøyd (bortsett fra én person som aldri blir fornøyd og har byttet gavene fra oss hvert år, så lenge jeg kan huske...)

Helt enig og jeg tørr ikke å være ærlig å si at jeg byttet det...

Bytter glatt klesstørrelse, men vegrer meg for å bytte kun på grunn av smak. Kanskje de hadde rett I at jeg bør prøve gult, eller at iskremmaskin er kjekt å ha? Jeg tenker at poenget med gaven sjelden er at jeg skal få en dings, men at jeg skal prøve noe. Og funker det ikke når jeg har prøvd en stund, finner jeg alltids noen andre som vil overta tingene.

Har aldri byttet noe, er stort sett fornøyd med gavene. Men så svarer vi også ordentlig når folk spør hva vi ønsker oss. De gavene vi har fått som vi ikke har likt, har det praktisk nok ikke fulgt med byttelapp på.. og disse gavene kommer som regel fra samme person, nytteløst dill og dall og pyntegjenstander. Aldri noe av det vi faktisk ønsker oss, selv om hun både spør og får svar hver gang :-P

Bytter sjelden, men det er fordi jeg lager en spesifisert liste over ting som folk kan kjøpe :p både til meg og ungene :)

Jeg bytter sjelden gaver, men jeg har byttet noen av klærne lillebror fikk i barsel gave. Noen av de var kler som ikke passer for oss og noen fordi vi allerede hadde fått samme plagg i samme str og noe bare fordi vi har så himla mye klær i den str. Byttet vekk de tingene og fikk da heller ting han trengte samt penklær til dåp og jul :)

Jeg bytter veldig sjeldent gaver. Bytter jeg, så er det ofte størrelse på plagget jeg bytter.

Når bebbisen kommer og gaver vil strømme innpå, kommer jeg til å bytte gaver hvis jeg får noe som er likt :)

Personlig syns jeg det er veldig vanskelig å bytte gaver andre har gitt meg! Vil ikke såre den andre, men det er jo egentlig veldig dumt å tenke sånn. :/

Jeg bytter om jeg har det eller feil str. Jeg legger mye tid og prøver og gjøre gavene mest mulig personlig og regner med andre gjør det til oss :)

Back
Topp