Bytte uten byttelapp

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Noen som har prøvd? Får alltid gaver fra en i familien uten byttelapp og veldig ofte er det ting vi har fra før, ofte spill. Og vi har veldig mange spill og har selvfølgelig også det vi fikk i år..

Ekstra leker selger spill, og de bytter uten byttelapp, så sjekk om de har feks?

Lurer på det samme da jeg har fått 3stk av samme ting, og bare den ene har byttelapp :hilarious:

De har ingen plikt til det, men har de varen i sitt sortiment og den er ubrukt/uåpnet så er de fleste butikker son selger f. Eks vanlige spill rimelig liberale i byttepraksis.

Jeg har også fått byttet lego uten byttelapp så snart de visste de hadde den i sortimentet, samme for dem hvor den kom fra da.

Mistenker det er kjøpt på Ark så skal prøve der i morgen. Vet de selger det da vi kjøpte det vi har der..

Ekstra leker selger spill, og de bytter uten byttelapp, så sjekk om de har feks?

Takk for tips. Det er et stykke unna her men hvis ingen andre bytter det skal jeg prøve å huske det en gang jeg er på ekstra leker

Det gikk fint på Ark

Jeg har fått byttet flere ting uten problem

Kanskje du burde høre med de som har gitt gaven, om hvor de kjøpte/kvittering så du kan bytte. Like greit at de får vite at de må huske byttelapp eller kanskje slutte å kjøpe spill til dere når dere har så mye fra før.

Kanskje du burde høre med de som har gitt gaven, om hvor de kjøpte/kvittering så du kan bytte. Like greit at de får vite at de må huske byttelapp eller kanskje slutte å kjøpe spill til dere når dere har så mye fra før.

Hadde det vært så enkelt så.. Det har vi sagt mange ganger som at vi også ikke spiser julekaker og lasses ned hvert eneste år... Vi sa også at vi hadde spillet så har gitt litt opp. Vedkommene blir nok fornærmet om vi bytter.. Men det ordnet seg vi fikk byttet på Ark

Back
Topp