Bytte ut sprinkelsenga?

Nei.
 
Nei det er nok lenge til enda. På alle måter. Uroligkråke som trenger "gitter" i tillegg til at det er leeeenge til han blir for lang.
 
Storesøster fikk ny seng akkurat når hun ble 2 år. Blir vel sånn nogenlunde det samme nå ser jeg for meg. Med mindre han knekker "klatre utav sengen-koden".
 
Vi venter nok lengst mulig så slipper vi ødelagte ting eller ting som faller ned om natten
 
Bytter nok ikke på en stund enda, og tror vi i første omgang bare tar vekk den ene siden og bytter ut med lav sengekant.
 
Tror nokk det ennda blir lenge til den skiftes ut. Hvis han skal ligge i en annen seng så blir det ikke mye soving der mistenker jeg :p å tror jeg kommer til å fjerne den ene siden først når vi kommer så langt.
 
Han blir nok ikke å få ny seng før han er rundt 4. Var da største fikk ny seng så.
 
Tenker vi skifter rundt toårsalderen. Men mulig vi venter lenger også. Veldig greit å ha han bak sprinklene.. ;)
 
Bytter kanskje i løpet av sommeren/høsten. Vi ser etter hus nå og bor hos mamma for tiden. Vi låner nå hennes sprinkelseng, så har ikke en egen. Så tenker vi kjøper en seng med lav kant når vi får eget hjem :) med mindre hun er akrobat da :p
 
Henger meg på det de fleste andre skriver her: blir nok en god stund til enda. Her har vi ei som liker å klatre, så vi kommer sikkert til å ha mer enn nok med å holde henne i sprinkelsenga fremover:)
 
Vi har en slik flexi crib så kommer ikke til å bruke sprinkelseng.
 
Her nekter han sprinkelsenga så ligger på madrass på gulvet! Så blir nok vanlig seng I løpet av vinteren kanskje ☺
 
Tuva har ligget i vanlig seng de siste dagen mens vi har vært borte, så vi tenker å bytte ut sprinkelsengen nå :)
 
de 2 eldste bytta når de var ca 2,5 år. blir nok ikke før med han her heller :p
 
Back
Topp