Bytte til sportsdelen?

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Frøkna mi har aldri likt å ligge i vognen, gråter konstant og sovner ikke.. Er ikke noe korselig får henne med andre ord.
Ho er veldig glad i å titte og se rundt seg.
Vurderer å begynne å bruke sportsdelen men syntes ho er litt for liten(4mnd).
Noen som har begynt å bruke sportsdelen enda? Eller har erfaringer fra tidligere
 
Hun kan vel ikke sitte enda. Tenker det ikke er så bra for ryggen? Hva med bæretøy i stedet?
 
Har du prøvd å legge en pute/liten dyne under madrassen i vognbagen? Da får de kikka litt. Funker fjell her ihvertfall. :)
 
Har du prøvd å legge en pute/liten dyne under madrassen i vognbagen? Da får de kikka litt. Funker fjell her ihvertfall. :)
Har sånn i vogna at jeg kan sette opp ryggen, slik at ho får fulgt med litt men det hjelper ikke. Gråter konstant :/ Er så utrolig slitsomt..
 
Går ann så legge ryggen helt flat på sportsvognen men veit ikke med det her... Vill jo bruke bagdelen og vogna mens ho kan:)
 
Om ikke lillegutt er trøtt her så må jeg legge tepper under madrassen i vogna sånn at han får med seg hva som skjer, uten at han sitter helt, også legger jeg tepper på sidene sånn at han ikke tipper:) også noe lekegreier som han kan holde på med. det funker hvertfall her de gangene han ikke er trøtt og blir forbanna om jeg legger han ned:p
 
Noen hater vogna, sånn er det bare. Eldste her begynte ikke å godta vogn før han ble to år og fikk en lillesøster som syns vogna er OK :p
 
Trodde min var vognhater jeg også, tok han med til kiropraktor for to uker siden og han hadde låsning i både bekken og nakke. Vært der to ganger og nå kan han fint ligge i vognen og sove.
 
Min var hos kiropraktoren 5ganger og var 80%frisk men var fortsatt litt stiv i bekkenet. Kan godt hende at det har mye å gjøre med at ho hater vognen :)
 
Min var hos kiropraktoren 5ganger og var 80%frisk men var fortsatt litt stiv i bekkenet. Kan godt hende at det har mye å gjøre med at ho hater vognen :)
Har noen prøvd å legge en tynn dyne på madrassen og babyen oppå? Tenkte jeg skulle prøve det. Mini likte seg mye bedre i vognen da det var kaldere og vi hadde lammeskinn og vårpose i vogna
 
Har noen prøvd å legge en tynn dyne på madrassen og babyen oppå? Tenkte jeg skulle prøve det. Mini likte seg mye bedre i vognen da det var kaldere og vi hadde lammeskinn og vårpose i vogna
Jeg har skinn i den vogna jeg bruker daglig. Har en annen vogn i bilen, den har jeg ikke skinn til. Synes det var så hardt og kaldt oppi der, så nå ligger hun på dundyne oppi der. Sovner mye fortere. Lunt og godt. :)
 
Frøkna mi har aldri likt å ligge i vognen, gråter konstant og sovner ikke.. Er ikke noe korselig får henne med andre ord.
Ho er veldig glad i å titte og se rundt seg.
Vurderer å begynne å bruke sportsdelen men syntes ho er litt for liten(4mnd).
Noen som har begynt å bruke sportsdelen enda? Eller har erfaringer fra tidligere
Min nærmer seg 4,5 mnd og har kun noen cm igjen i bagen. Han trives godt i vogna, sover godt og når han er våken. Men tenker å bytte rundt 5 mnd fordi han er så lang. Skader vel ikke å prøve det i alle fall?
 
Vi har begynt litt med sportsdelen fordi hu frøkna mi er så ekstremt nysgjerrig. Kan jo regulere ryggen på den. Det fungerer mye bedre. Vil helst bare sitte da hun er på fanget også.
 
Back
Topp