Bytte til sportsdel?

Bolina

Andre møte med forumet
Noen som har byttet til sportsdel? Vet at det er tidlig enda, men har en liten på 3,5 mnd som begynner å bli utålmodig i vogna... virker som hun vil opp og se. Bytter nok ikke enda, men tror jeg kommer til å bytte før 6 mnd. Noen andre? Erfaringer? Har bugaboo fox.
 
Her må vi nok bytte snart..hun er 4 mnd. Men vil ikke bytte enda Lille babyen min!! ❤️
Det begynner å bli litt for trangt i lengden med voksiposen oppi vogna...har emmaljunga.
 
Prøver å drøye lengst mulig, men begynner å bli snaut med plass

Hun er 4,5 mnd
 
Her må vi nok bytte snart, står at baggen går til ni kg og frøkna er snart det( mangler 400gram) har jo ikke lyst, føler hun blir så stor når vi må legge bort baggen
 
Noen som har byttet til sportsdel? Vet at det er tidlig enda, men har en liten på 3,5 mnd som begynner å bli utålmodig i vogna... virker som hun vil opp og se. Bytter nok ikke enda, men tror jeg kommer til å bytte før 6 mnd. Noen andre? Erfaringer? Har bugaboo fox.

Sniker
Bytta rett før 5 mnd med bugaboo ;)
 
Føler selv det begynner å bli trangt i bagen men her er den bagen som er liten. Men sportsdelen er stor igjen så føler virkelig ikke for å bytte enda.
 
Sniker fra oktober, tuppa mi er 3 mnd og har allerede blitt kjempe nysjerrig og skAl bare opp når hun er våken. Tror heldigvis vi klarer å drøye baggen en stund til ved å sette opp ryggen på den så hun får en litt mer sittende stilling.
 
Han er 4 mnd nå og begynner å få litt liten plass i bagen, men prøver å drøye litt før vi bytter. Vi har heldigvis en bagdel til som er noe større enn den vi bruker nå og den kan man regulere ryggen på så han kan komme opp i sittende stilling etterhvert ☺️
 
Vi bruker bagen når hun skal sove, men sportsdelene når hun skal være litt våken og se rundt seg. Hun er 4.5 mnd og vi har Stokke Trailz.
 
Vi bruker bagen når hun skal sove, men sportsdelene når hun skal være litt våken og se rundt seg. Hun er 4.5 mnd og vi har Stokke Trailz.
Er du fornøyd med trailzen?
Vi vurderer å bytte fra emmaljunga mondial til trailz, men da droppe bagen siden hun er 4,5 mnd.
 
Kjempefornøyd! :)
Vi hadde mondial duo til de to forrige. Knallgod vogn det og, men er glad jeg skaffet en Trailz denne gangen. Vi har også Stokke bilstol som vi kan sette rett på understellet uten adapter.
 
Kjempefornøyd! :)
Vi hadde mondial duo til de to forrige. Knallgod vogn det og, men er glad jeg skaffet en Trailz denne gangen. Vi har også Stokke bilstol som vi kan sette rett på understellet uten adapter.
Hvorfor er du glad du skaffet en Trailz denne gangen? Er så usikker! Vognvalg er ikke lett altså!
 
Jeg solgte duoen etter barn nr 2. Dette var en vogn jeg kjøpte brukt til første barn så den var gammel. Vi skulle ikke ha flere barn, Hehe :)

Jeg kunne gjerne hatt mondial duo igjen, men det jeg syns er en fordel med Stokke Trailz er at den er så høy, så barnet får god utsikt. I tillegg er den kjempegod å kjøre, lett å manøvrere.

Men jeg syns faktisk mondial-understellet var lettere å legge sammen.
 
Jeg solgte duoen etter barn nr 2. Dette var en vogn jeg kjøpte brukt til første barn så den var gammel. Vi skulle ikke ha flere barn, Hehe :)

Jeg kunne gjerne hatt mondial duo igjen, men det jeg syns er en fordel med Stokke Trailz er at den er så høy, så barnet får god utsikt. I tillegg er den kjempegod å kjøre, lett å manøvrere.

Men jeg syns faktisk mondial-understellet var lettere å legge sammen.
Takk for svar!
 
Back
Topp