Bytte til sportsdel

Soskenjakten

Elsker forumet
Noen som har byttet? Hvor gammel var lille?
Har sportsdel som jeg ikke kan ha mot meg:/ så sliter litt med om jeg skal bytte. Bagen begynner å bli litt trang og han vil opp viss han er våken så ender liksom med å gå å bære på han

Ikke byttet. Men ender også med å bære om det er krise. I vognen. Vår sittedel kan vi velge retning på.

Har ikke byttet enda. Han ligger heldigvis fint i bagdelen enda. Sportsdelen er også vendt fra meg... [emoji53] Og jeg må sjekke om den faktisk kan legges helt flatt, for det husker jeg jaggu ikke.
Har uansett alltid med bæresele i tilfelle han klikker helt [emoji12]

Vi har byttet, har bagdel mot oss og mini stortrives oppi der [emoji4]

Har veldig lyst til å bytte, ser for meg vogna blir enda enklere å ha med seg da og så er tutta veldig nysgjerrig. Men forsøker å drøye til hun er 6mnd i alle fall [emoji5] Hun skal IKKE ligge bakover i verken vippestol eller newborn Seat (tripptrapp), så får se hvor mye lenger hun er tålmodig i bagen[emoji28]

Vurderer sterkt å bytte! Idag måtte jeg bære han nesten hele trilleturen..

Jeg hadde heldigvis med idag. Ellers hadde jeg dødd [emoji23]

Har du vurdert å bytte?
Har tenkt på det, men han får så masse fin trening i liggedelen. Aktiv gutt og bred bag. Snurrer rundt, legger seg på magen og prøver ulike posisjoner. Sportsdelen oppleves mer passiv siden han der spennes på plass i en posisjon.

Har tenkt på det, men han får så masse fin trening i liggedelen. Aktiv gutt og bred bag. Snurrer rundt, legger seg på magen og prøver ulike posisjoner. Sportsdelen oppleves mer passiv siden han der spennes på plass i en posisjon.
Sant det Ja du viste jo bilde, han er jo så søt!

Går aldri tur uten bæresele, paraply og ekstra klær til minsten under vogna. Mannen mobber meg og lurer på om jeg skal flytte når han ser alt jeg drar med meg. Skal bli godt å flytye over i sportsdel men syntes og at bæring er koselig så jeg har ingen veldig hast.

Denne årstia er jo veldig grei for bæring. Var værre når jeg hadde storesøstra den ene veldig kalde vinteren vi hadde her i sør, da grudde jeg meg for å gå ut med vogna

Han har ikke mange cm før han vokser ut av bagen, men vi trilla nesten ingenting fra han var 2 til 4 mnd fordi han hata vogna. Nå når han endelig liker å ligge der skal jeg tviholde på bagen så lenge jeg kan :p Syns det virker mer praktisk med bag når det gjelder soving i vogn.

Vi prøvde sportsdelen i går, og det var supert for både meg og han. Han var helt oppslukt av alt han kunne se på, og han sovnet greit i den. Ikke helt full liggestilling, så jeg vil nok fortsette å bruke bagen en stund til. Han har ikke protestert på det enda, men har ikke mange cm igjen før den er for liten. Han er fem måneder neste uke, men har siden han begynte å interessere seg for verden utenfor puppen vært veldig opptatt av å sitte oppe for å se.

Gleder meg til å bruke sportsdelen fast, mye mindre og mer praktisk :-)

Har ikkje bytta endo, blir 5 mnd på tirsdag. Men må nok snart gjer det då baggen begynner og bli liten, men fortsatt plass så eg stresser ikkje.

Vi har to vogner så bytter på den med bag og den andre med sportdel. Sovner veldig fint i begge, men synes det er greit å skille på om det er sove-tur eller litt begge deler. Tenker å bytte om til sportdel på den andre også snart siden den kan legges helt bak, men synes selve setet er så bredt at jeg ser for meg han sitter ubehagelig i den siden rumpa ikke er så stor enda:p Men vi har ikke prøvd da, så vet jo ikke..

Back
Topp