bytte til sports del på vogna

Bajaz

Flørter med forumet
Har dere byttet til sports delen enda?

nei,men har byttet vognhar en mountain buggy vogn fra før,byttet til simo duo tidligere i vinter,kjempegod plass i baggen,snuppa trives så godt der så jeg holder henne i baggen en stund til:) der da?

Nei, har ikke det. Men har Simo Duo, så det er good plass til han i den enda. Kan jo dessuten vippe opp hodeenden, så han får sitte i bagdelen også. Regner med vi bytter i mars når det begynner å bli litt mildere ute. Føler bagen er så lun og god nå:-)

Bytter ikke enda =) Vi har simo kombi, så det med at hode enden i bagdelen kan tas opp er helt supert :) Hadde tenkt å bytte over til sportsdel når han sitter selv, tror ikke jeg gjør det før :) Han sitter så fint og godt der han sitter nå atte =)

jeg har byttet til sports delen, jeg har brio vogna og den er så kort forhold til den lange gutten min :) men har en flott vogn pose til han som er tett og holde han god og varm :)

Vi har byttet til sportsdel. Måtte det siden baggene på tvillingvognene er smalere enn enlingvognene. Itilleg er den sykt mye enklere å legge sammen nå. En enklere hverdag. Med to voksi urbanposer og full liggestilling så blir det vel så lunt og godt å ligge i den som i baggene. :)

Vi har bytta. fikk for liten plass med vinterpose i baggen. En lang gutt jeg har da :)

Har også bytta da det ble for trangt i bagen til både baby og vognpose :) Men hun ligger lunt og godt i sportsvogna også, det er Brio. Har også en Simo Duo, så vi har bagen dær en stund enda. :)

Lele90 skrev:
Har også bytta da det ble for trangt i bagen til både baby og vognpose :) Men hun ligger lunt og godt i sportsvogna også, det er Brio. Har også en Simo Duo, så vi har bagen dær en stund enda. :)

godt at det ikke er bare jeg som har brio og syns det bagen der er så liten :)

Back
Topp