Bytte til søskenvogn?

Tøbby

Andre møte med forumet
Hei.

Vi har en gutt på 19 mnd som blir storebror i mars. Vi har nå en Stokke Trailz og vi liker å gå tur med den enda. Jeg har lyst til å bytte den ut til en Bugaboo Donkey søskenvogn når mini kommer i mars, slik at de kan dele vogn når vi alle skal gå tur. Fint for storebror og få tilbudet om å sitte sammen med bror/søster også.

Vi bor litt grisgrendt til og har vært veldig fornøyd med Trailz sine standhaftige hjul.
Har noen erfaring med begge vognene eller i det minste Donkey, som kan komme med noen synspunkter?

Jeg hadde donkey til mine 2 tette for 9 år siden, og var veldig fornøyd. Enkel å kjøre og ikke for tung.

Min har ikke sittet så mye i vogn fra 2 år, går mest selv på tur. Så var det meg ville jeg heller ha hatt søskenbrett. Hvis det er i mars han er 19 mnd ville jeg vurdert en søskenvogn ja, men prøv barnet i en Bugaboo donkey for sittedelen er ikke spesielt stor. Jeg hadde buffalo sist og min fikk ikke særlig med plass der etter 2 år. Han var riktignok stor for alderen, men donkey har mindre sittedeler enn buffalo.

Da er det avgjort - det blir søskenvogn ... faktisk TVILLINGVOGN! Det er visst to som ligger og vokser i magen :nailbiting::)

Da er det avgjort - det blir søskenvogn ... faktisk TVILLINGVOGN! Det er visst to som ligger og vokser i magen :nailbiting::)
Ååå!!! Gratulerer med tvillinger! :hug007:hug007

Gratulerer så masse med tvillinger i magen! :love7

Gratulerer med tvillinger :dummy::dummy:

Hei.

Vi har en gutt på 19 mnd som blir storebror i mars. Vi har nå en Stokke Trailz og vi liker å gå tur med den enda. Jeg har lyst til å bytte den ut til en Bugaboo Donkey søskenvogn når mini kommer i mars, slik at de kan dele vogn når vi alle skal gå tur. Fint for storebror og få tilbudet om å sitte sammen med bror/søster også.

Vi bor litt grisgrendt til og har vært veldig fornøyd med Trailz sine standhaftige hjul.
Har noen erfaring med begge vognene eller i det minste Donkey, som kan komme med noen synspunkter?
Jeg ville nok heller gått for søskenbrett om han er over 2 år når baby kommer :happy: min blir nesten 3 innen baby kommer så blir ingen søskenvogn her

Jeg ville nok heller gått for søskenbrett om han er over 2 år når baby kommer :happy: min blir nesten 3 innen baby kommer så blir ingen søskenvogn her

Vi fant ut at det ikke var noen vei utenom... vi venter visst tvillinger :p så her blir det tvillingvogn!

Back
Topp