Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei
Jeg har sagt til legen min at jeg ønsker volda sykehus, har fått ordinær UL 27.des der, Men har tenkt litt å ønsker å bytte til Ålesund sykehus...noen som veit hvordan man bytter? bytter man UL time og??
Aner ikke, men jeg hadde nesten hele svangerskapet mitt i Trondheim inkludert oul, men vi flyttet så jenta ble født på sykehuset i telemark. Jeg sa bare i fra til legen min og så tok jeg kontakt med det sykehuset jeg skulle føde på. De sendte eg ett skjema som jeg fylte ut og returnerte slik at de visste at jeg skulke komme. Jeg ville spurt legen min, men hvor du har oul burde vel ikke spille noen rolle...
vet ikke....men jeg ønsker å føde på Volda, men har fått ordinær ul i Førde.... fikk beskjed av jm at jeg måtte til nordfjordeid på ett møte der før jeg får vite om jeg får føde på Volda.
Men tror du fint kan søke fødeplass i Ålesund selv om du har ul i volda...
Spiller ingen rolle hvor du har ul jeg har ikke på sykehuset her i Stavanger, men går til en spesialist heller for det er lettere enn å dra inn på sykehuset!
Takk for Tilbakemeldinger håper det ordner seg. snakket med legen min i dag da jeg var på kontroll, han sa at det ikke var noe problem uansett. Kunne velge dette selv. Ta oul i Volda som planlagt.