Nurkis*venter*nr2
Forumet er livet
Dere som gir flaske og barn over 4 mnd, har dere bytta smokkene til større enn 2`er smokk eller er det ingen vits??[:)]
Tenker da på evt. bytte til 3`er..
Tenker da på evt. bytte til 3`er..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mamihe
Tror du kan vente så lenge det går greit med den du har [:)]
Jeg har brukt nr 1 (nr 2 på avent) til nå, før jeg har merka at han begynner å bli utålmodig fordi maten sikkert kommer for seint [:)]
ORIGINAL: *Minibønna*
hun drukner med 3`er smokk, bruker avent 2 her, noen ganger må hun ha 1 også
ORIGINAL: nurkis og Sander
Jeg har brukt nr 1 (nr 2 på avent) til nå, før jeg har merka at han begynner å bli utålmodig fordi maten sikkert kommer for seint [:)]
Ja, da venter jeg[:)] Er jo ikke noe vits å få han til å sluke maten heller akkurat..[8D]
Ja, da venter jeg[:)] Er jo ikke noe vits å få han til å sluke maten heller akkurat..[8D]
Nei [:)] Jeg har "holdt tilbake" litt med vilje også, for at han ikke skal få maten FOR lett, og ikke vil ha puppen.
Nei [:)] Jeg har "holdt tilbake" litt med vilje også, for at han ikke skal få maten FOR lett, og ikke vil ha puppen.
Ikke sant[;)]
hvilke flasker bruker du ?? For de Tommee tippee flaskene skal visst etterlikne puppen. Var de vi begynte med når han fikk flaske og pupp.. Men nå er det bare Avent..
ORIGINAL: heart86sign[:D]
Kommer nok til å bytte til mam 3 etterhvert ja :) men nå er de for store :)