Bytte smokker på flasker

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Dere som gir flaske og barn over 4 mnd, har dere bytta smokkene til større enn 2`er smokk eller er det ingen vits??[:)]
Tenker da på evt. bytte til 3`er..

Har ikke det enda, vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller [:)]
Mente jeg leste at 2'er smokkene var fra 3-6mnd.. så kanskje senere, hvis jeg merker han er veldig utålmodig med 2'er smokkene [:)]

Okey da venter jeg også! Han spiser fint med 2`er, men måtte høre om jeg "måtte" liksom eller om jeg kunne vente[8D]

bruker fortsatt 1-smokker Karoline. Går for fort med 2-erne, men skal prøve igjen i morra med de..

Tror du kan vente så lenge det går greit med den du har [:)]
Jeg har brukt nr 1 (nr 2 på avent) til nå, før jeg har merka at han begynner å bli utålmodig fordi maten sikkert kommer for seint [:)]

ORIGINAL: mamihe

Jeg har brukt nr 1 (nr 2 på avent) til nå, før jeg har merka at han begynner å bli utålmodig fordi maten sikkert kommer for seint [:)]

Ja, da venter jeg[:)] Er jo ikke noe vits å få han til å sluke maten heller akkurat..[8D]

hun drukner med 3`er smokk, bruker avent 2 her, noen ganger må hun ha 1 også

ORIGINAL: *Minibønna*

hun drukner med 3`er smokk, bruker avent 2 her, noen ganger må hun ha 1 også

Vi bruker 2`er på Avent og 1`er på de Tommy Tippee flaskene.

Vi har noen 2er og noen 3er tutter! Ser hun foretrekker 3 er tuttene faktisk......står 3 mnd+ på 3er tuttene til mam ihvertfall!

ORIGINAL: nurkis og Sander

Ja, da venter jeg[:)] Er jo ikke noe vits å få han til å sluke maten heller akkurat..[8D]

Nei [:)] Jeg har "holdt tilbake" litt med vilje også, for at han ikke skal få maten FOR lett, og ikke vil ha puppen.

Nei [:)] Jeg har "holdt tilbake" litt med vilje også, for at han ikke skal få maten FOR lett, og ikke vil ha puppen.

Ikke sant[;)]
hvilke flasker bruker du ?? For de Tommee tippee flaskene skal visst etterlikne puppen. Var de vi begynte med når han fikk flaske og pupp.. Men nå er det bare Avent..

Ikke sant[;)]
hvilke flasker bruker du ?? For de Tommee tippee flaskene skal visst etterlikne puppen. Var de vi begynte med når han fikk flaske og pupp.. Men nå er det bare Avent..

Åja [:)] Nei, vi bruker stort sett dr. brown, har to avent flasker. Har heldigvis gått bra [:)]

har nr 3 på avent og nr 2 på mam:)

mam2 er 1mnd +.. står på dem jeg har liggende her...

bruker den vi.. har brukt nr 1 til nå..

Jeg har byttet til 3er smokk på mine avent flasker :)

ORIGINAL: heart86

Kommer nok til å bytte til mam 3 etterhvert ja :) men nå er de for store :)
sign[:D]

Her bytta vi til 3'eren, men det var fordi melka ikke kom "fort mok ut" for mini...

Har både 2 og 3, og en stund måtte jeg bruke 3 fordi han ble så utolmodig, men angrer på det for da ble det veeeldig vanskelig med ammingen. Orker jo ikke suge og jobbe for melken lenger[&o]

Etter vi har begynt med fast føde og han ikke er så skrubbsulten når han skal ha melk, har det gått greit å gå tilbake til 2. Etter jeg gjorde det er det lettere å amme også, og melken har kommet mer tilbake[:)]

Leste nettopp et sted at 3'er smukkene ikke er for babyer som blir ammet, så det er nok ikke så lurt å bruke 3 så lenge man ammer. SKulle ønske jeg leste det før jeg nesten mistet melken pga. det!

Back
Topp