Bytte skjerm på samsung galaxy s3!

Min ble knust min var samsung galaxy s2 da, var i butikken og spurte det kostet rundt 2000 å fikse skjermen. Men gjøre det selv er vel litt komplisert greie. Må nok være skikkelig handyman for å klare det selv;)

Min ble knust min var samsung galaxy s2 da, var i butikken og spurte det kostet rundt 2000 å fikse skjermen. Men gjøre det selv er vel litt komplisert greie. Må nok være skikkelig handyman for å klare det selv;)
Usj:/ nei det var ikke billig!

Har hørt at Samsung sine telefoner er fryktelig dyre å bytte skjerm på.. Og prisen som er nevnt over bekrefter jo i grunn det.. Har Samsung selv. Det er ikke gøy når sånt skjer!

Dersom telefonen din er under 1 år, så kan du få det til rundt 700 kr på Samsung quick support senter.Dersom ikke du bor i nærheten av en slik butikk mener jeg du kan sende den inn også.

Dersom telefonen din er under 1 år, så kan du få det til rundt 700 kr på Samsung quick support senter.Dersom ikke du bor i nærheten av en slik butikk mener jeg du kan sende den inn også.
Telefonen er vel ca 1 mnd gammel! Takk for tips:) det skal sjekkes ut:)

Jeg hadde forsikring og betalte 400:) men når de fikk den inn på verkstedet var det ikke bare skjermen som var ødelagt, så jeg fikk like greit en ny tlf:D selvfølgelig koster jo forsikringen også litt, men når man er så vimsete, distre og klumsete som meg er det verdt det:p

Back
Topp