Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har ikke bytta enda, men vi funderer på om hun skal få "stor" seng av oss til jul..
Men at hun ikke får sove i den før vi kommer hjem fra syden 1januar[:)]
Har tenkt på denne, med endten gjesteseng under, eller bare oppbevaring til leker eller klær [:D]
Jeg har jo en natterangler uten like, men har ille lyst til å bytte seng for det [8D] [:)]
Og noen ganger så tenker jeg at kanskje det hadde hjulpet å bytte seng? kanskje hun hadde sovet bedre da? [8|]
Har så ille lyst på denne senga, syns den er knall fin [:D] <3
Den senga er knallfin, men jeg tenker som så, at jeg ikke vil kjøpe noe "juniorseng" først, kjøper bare en "stor" med en gang, så slepper hun og få ny igjen..
Jeg selv har hatt 12313223 senger, og synes dette var unødvendig når jeg tenker meg om[8D]
Vi har ikke byttet enda, og d blir nok ei god stund til vi gjør d også. Men vi har kjøpt denne. Bruker den bare til gjesteseng nå... Veldig kos å ha på rommet da
Har ikke byttet enda, men hun har en jr seng so sambo har lagd stående på rommet da. Hun trives så godt enda at jeg ikke ser vitsen med å bytte, Felix derimot byttet da han var rundt 20 mnd, da nektet han å sove i sprinkelseng lenger.
Linnea har fått stor seng. Hun sov i den i ca 1 uke før mor ble lei og skrudde opp sprinkelsenga midt på gulvet igjen [:-] Vi må prøve å få ting mer på plass mtp rutiner og kiropraktorbehandling osv først tror jeg.
Det gikk veldig bra de første dagene, men hun nektet å ligge der på dagtid, hun datt ut av senga en gang en natt (til tross for sengehest [8|]), krabba ut så fort hun fikk sjansen, lærte seg å skru på taklyset osv... Var rene texas hver kveld [&:]
hehe tror ikke vi skal bytte enda selv om jeg har tenkt tanken mangen gangermen ...her ligger de i sele i sprinkel seng ellers får me deto jentene aldrig til å sove ...i kveld så forsvant molly sin sele en eller annen plass.... så i kveld har det bare vert bølling ...utav og oppi sengen i et par timer ...og hvis begge to skal drive på sånn så blir me utslitt