bytte navn på barn..

LilleLavendel

Forumet er livet
hvor store er de før dere tenker at "nå er det for sent"? 2 dager etter at annet navn er bestemt, 2 mnd, 6 mnd, 1 år, 2 år?

Skjønte ikke helt hva du mente jeg. Tenker du at de har fått et navn som er offentliggjort, men så får de et nytt navn?

Hvis det er det du mener, så tenker jeg at det er for sent i det navnet er bestemt etter at ungen er ute, og man har sagt at barnets navn er .......

*Skorpion84* skrev:
Skjønte ikke helt hva du mente jeg. Tenker du at de har fått et navn som er offentliggjort, men så får de et nytt navn?

Hvis det er det du mener, så tenker jeg at det er for sent i det navnet er bestemt etter at ungen er ute, og man har sagt at barnets navn er .......

enig. når alle papirer er sendt inn , er det ialler fall for sent.. men ja.. man burde vel ha bestemt seg når man forteller folk hva navnet er.

Det har virka litt merkelig på meg om noen ringte å sa: "du har blitt tante til Trygve!" Og så uka etter hadde ungen hett Tomas...  Er navnet sagt til folk, så syns jeg det er for seint...

Vet ikke helt.. Det blir jo litt rart å bytte når alle har blitt vandt med navnet og begynt å ta det i bruk. Men for all del.. Hvis men ikke føler at navnet er riktig, er det jo bare å bytte. Men flere måneder er kanskje litt lenge..?

*lykkeligst* skrev:
Det har virka litt merkelig på meg om noen ringte å sa: "du har blitt tante til Trygve!" Og så uka etter hadde ungen hett Tomas...  Er navnet sagt til folk, så syns jeg det er for seint...

HAHAHA, er enig;) hehe. Måtte fnise litt her.

*lykkeligst* skrev:

i dette tilfellet så hadde det vært greit.. :P

(veldig lei meg om jeg sårer noen som har en sønn kalt trygve altså.. men det er ikke helt favoritt navnet mitt )

Back
Topp