Bytte MME merke????

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Frøkna er 10 uker og har hele veien slitt med luftsmerter i større og mindre grad. Nå de siste par ukene har hun vært til tider helt umulig å mate med flasken. Bruker mam flasker. Har prøvd avent sine igjen, men de tok hun ikke. På ettermiddagen og mot kveld når hun får siste måltid før natta er hun helt umulig. Skriker og vi bruker gjerne en time på å få i henne noe. Utallige rapepauser og hører hun får ut mye luft. Romler ofte en del i magen mot ettermiddagen.ofte rett før skrikingen starter og matingen begynner.

Hun har en bæsjebleie i døgnet. Noen måltider går normalt, men bruker ofte lang tid. Lurer på om det kan være mme type som er galt?

Bruker Hipp idag. Har kjøpt en pakke Nan nå og tenker å prøve.

Noen som har noen tanker, råd og ideer? Om jeg bør bytte merke og evt hvordan gjøre byttet slik at jeg merker om det blir bedre eller verre?

Hej, vår lilla får mme - Hipp. Har.provat nan men blev så mycket luft i magen på han att vi fick dra på legevakta. Vi började med hipp å Semper Magdroppar och använder dr Brown flasker å gud vilken skillnad. Nu är han en glad bebis :) minifom kan funka oxå :)

Hej, vår lilla får mme - Hipp. Har.provat nan men blev så mycket luft i magen på han att vi fick dra på legevakta. Vi började med hipp å Semper Magdroppar och använder dr Brown flasker å gud vilken skillnad. Nu är han en glad bebis :) minifom kan funka oxå :)

Vi gjør akkurat det samme, stor forskjell på lillegutt ❤️❤️

Vi prøvde semper dråper i en måned. Hadde ingen effekt. Derfor bytta vi til minifom. :)

Etter noen anbefalinger og erfaringer her innr har jeg bytta idag til Collett mme. Prøver dette merket da nan kan være hard mot magen og hun blir allerede lett hard. Har dere brukt dr brown flaskene hele veien eller bytts underveis? Om hun ikke blir merkbar bedre med mme byttet nå, tenker vi å prøve de flaskene :)

Vi prøvde semper dråper i en måned. Hadde ingen effekt. Derfor bytta vi til minifom. :)

Etter noen anbefalinger og erfaringer her innr har jeg bytta idag til Collett mme. Prøver dette merket da nan kan være hard mot magen og hun blir allerede lett hard. Har dere brukt dr brown flaskene hele veien eller bytts underveis? Om hun ikke blir merkbar bedre med mme byttet nå, tenker vi å prøve de flaskene :)

Vi bruker kun dr brown flaskene, storfornøyd gutt.
Vi prøvde mam flaske og NUK flaske, men fikk mye luft og ble mye skriking.

Anbefaler absolutt dr.brown flaskene natural flow.

Det går i det her, med HIPP mme og både minifom og semper dråper.

Vi bruker kun dr brown flaskene, storfornøyd gutt.
Vi prøvde mam flaske og NUK flaske, men fikk mye luft og ble mye skriking.

Anbefaler absolutt dr.brown flaskene natural flow.

Det går i det her, med HIPP mme og både minifom og semper dråper.

brukt dr. Brown nå en stund. Dropps collett da ting ble enda verre. Er blitt litt bedre nå de siste dagene. Var hos kiropraktor som løste opp noen spenninger hun har i ryggen. See ut til at det hjalp litt der :) Hun bruker ek halvtime på 100ml på browns flaskene kontra 15 min på 130ml mam (da spiser hun noen ganger hele). Så kjøper idag større tutt til dr browns flaskene for å se om det hjelper. Likte absolutt de flaskene, og merka hun svelger lite luft da :)

Jeg ville gitt det et forsøk, eller Evt skiftet flaske - hørt om mange som har fått det mye bedre etter å ha skiftet til dr.brown.

Det som har fungert for oss var å gå fra nan til hipp.
Lillegutt hadde en del mageknip, smerter når han prøvde å presse og 2-3 dager mellom bæsjebleier.
Nå når han får hipp er det veldig mye bedre :)

Jeg ville gitt det et forsøk, eller Evt skiftet flaske - hørt om mange som har fått det mye bedre etter å ha skiftet til dr.brown.

Det som har fungert for oss var å gå fra nan til hipp.
Lillegutt hadde en del mageknip, smerter når han prøvde å presse og 2-3 dager mellom bæsjebleier.
Nå når han får hipp er det veldig mye bedre :)

Vi bruker fremdeles hipp.prøvde collett en stund, men hun ble verre.
Bytta til dr. Browns og hun svelger mindre luft iallefall :) har og vært hos kiropraktor som har løst opp none spenninger i ryggen. Ser ut til å ha hjulpet på pressinga og passeringa av luft og bæsj :)

Her sverget vi til Hipp med lillemor, var det eneste ho ikke reagerte på!! Er superfornøyd med de.. Smertene/ubehaget kan komme av andre ting og. i trodde det var melka som ga jenta vår mye luftsmerter og kolikklignende symptomer, men det viste seg å være låsninger og stivheter i rygg, nakke og bekken! Jeg ville sjekket med en kiropraktor og jeg, om det ikke gir seg.

Her sverget vi til Hipp med lillemor, var det eneste ho ikke reagerte på!! Er superfornøyd med de.. Smertene/ubehaget kan komme av andre ting og. i trodde det var melka som ga jenta vår mye luftsmerter og kolikklignende symptomer, men det viste seg å være låsninger og stivheter i rygg, nakke og bekken! Jeg ville sjekket med en kiropraktor og jeg, om det ikke gir seg.

Bruker hipp vi fremdeles. Som nevnt lengre opp, var vi hps kiropraktor på fredag :) ingen låsninger, men han fant spenninger i ryggen som kan være årsaken. Han løste de opp der og lufta rant ut av henne iallefall. Prøver å løse de opp hjemme også etter han viste oss hvordan :)

Vi bruker fremdeles hipp.prøvde collett en stund, men hun ble verre.
Bytta til dr. Browns og hun svelger mindre luft iallefall :) har og vært hos kiropraktor som har løst opp none spenninger i ryggen. Ser ut til å ha hjulpet på pressinga og passeringa av luft og bæsj :)

Bra at det hjalp :) spørs om vi også burde ta oss en tur til kiropraktor for og se :)

Bra at det hjalp :) spørs om vi også burde ta oss en tur til kiropraktor for og se :)

Kan være greit :) Synes hun kaver også litt mindre under måltidene. Vrir seg mest unna når hun trenger pause i drikkinga. Så absolutt verdt å få det sjekka ut :) Må nok en tur innom der igjen om en stund om jeg ikke får løst de opp skikkelig selv :p han klarte det jo på noen få minutter og snupps elska massasjen hun fikk og :)

Back
Topp