Frøkna er 10 uker og har hele veien slitt med luftsmerter i større og mindre grad. Nå de siste par ukene har hun vært til tider helt umulig å mate med flasken. Bruker mam flasker. Har prøvd avent sine igjen, men de tok hun ikke. På ettermiddagen og mot kveld når hun får siste måltid før natta er hun helt umulig. Skriker og vi bruker gjerne en time på å få i henne noe. Utallige rapepauser og hører hun får ut mye luft. Romler ofte en del i magen mot ettermiddagen.ofte rett før skrikingen starter og matingen begynner.
Hun har en bæsjebleie i døgnet. Noen måltider går normalt, men bruker ofte lang tid. Lurer på om det kan være mme type som er galt?
Bruker Hipp idag. Har kjøpt en pakke Nan nå og tenker å prøve.
Noen som har noen tanker, råd og ideer? Om jeg bør bytte merke og evt hvordan gjøre byttet slik at jeg merker om det blir bedre eller verre?
Hun har en bæsjebleie i døgnet. Noen måltider går normalt, men bruker ofte lang tid. Lurer på om det kan være mme type som er galt?
Bruker Hipp idag. Har kjøpt en pakke Nan nå og tenker å prøve.
Noen som har noen tanker, råd og ideer? Om jeg bør bytte merke og evt hvordan gjøre byttet slik at jeg merker om det blir bedre eller verre?