Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmmm.... Så lenge man vet hvor den er kjøpt, så skal man vel kunne bytte lekene så lenge ikke forpakningen er brutt. Det er bare å si at leken er fått i bursdagsgave det vel. Aldri vært noe problem når jeg har vært å byttet. Men den må jo finnes i den butikken så klart. Dumt å komme med en leke som ikke finnes i butikken og spørre om man kan bytte den![]()
Man må bytte i den butikken den er kjøpt. Og i hel eske/forpakning. Men viser det seg at det er skjedd en feil ved fabrikken så kan man klage selv om forseglingene er brutt.
Toys r us
Jeg har byttet flere ganger uten byttelappTrodde de ba om byttelapp jeg... Men hvis det virkelig er sant, så kan jeg forsøke der. Det er jo nærmeste butikk til her jeg bor![]()
Br har innført at de bytter kun ved kvittering .
Har byttet leker på de fleste lekebutikker uten kvittering![]()
Ville spurt de som ga gaven om hvor den var kjøpt jeg da.
Legger aldri ved kvittering i gaver selv, men tar alltid vare på i tilfelle det skulle være behov for den.
De har mest sannsynlig handlet i en lokal lekebutikk som ikke er med i en kjede. Jeg kommer meg ikke dit....
Jeg legger aldri med kvittering, men spør alltid om byttelapp![]()
Fikk ikke bytte ei leke der i slutten av januar, julegave. Da de hørte hvor "gammel" den var, mente de at denne leken var gått ut?Vi bytter på extra-leker her uansett hvor gavene er kjøpt, har aldri blitt spurt etter verken kvittering eller byttelapp. Jeg vet jo at noen av gavene er kjøpt i andre byer og på andre butikker, men de spør aldri. Har ikke prøvd å bytte på andre lekebutikker. Gutten min elsker lego, og siden han har enorme mengder får han alltid noe han har fra før til jul og bursdager. Han vil alltid bytte på extra-leker fordi de har størst utvalg. Tydeligvis har vi flaks med byttepraksisen deres der da.![]()