Mye styr i klassen til jenta. Mye bisling og oro i den klassen. Akurat som barn i den klassen venter på at den ene eller andre skall gjør noe så de kan springe til læraren og gi beskjed. I tillegg så er de veldig flink at støtte ut den ene visst den har gjort noe galt. Ett tilfelle var at min jente råka klemme en finger på en elev og der støtte alle henne ut og sa det er din feil. Så kom hun hjem grinandes og sa jeg fikk ikke ens lov at gå nær denne gutte og trøste han pga alle de andre sa gå vekk det er din feil Jenta har gikk beskjed til skolen at hun gruer seg at gå på skolen og ibland er jeg lei meg på skolen. Just pga av 1 elev.
Og idag satt jeg her og tenkte for meg selv og tenkte hva med at min jenta bytter klasse og begynner i klassen med noen andre jenter hun leker med og går på samme fotball.
Da er mitt spørsmål. Hva ska til for at få bytte klasse?? Hun går i andre klasse visst det har noe at si.
Og idag satt jeg her og tenkte for meg selv og tenkte hva med at min jenta bytter klasse og begynner i klassen med noen andre jenter hun leker med og går på samme fotball.
Da er mitt spørsmål. Hva ska til for at få bytte klasse?? Hun går i andre klasse visst det har noe at si.