Bytte jordmor??

snuppa80

Forumet er livet
Er det noen her som har erfaring med å bytte jordmor?? Jeg driver og vurderer det nå, er ikke helt fornøyd med den jeg har nå, hu var skikkelig ufin sist jeg var hos henne[:'(]

Hei.

Har ikke noe erfaring med å bytte jordmor, men kan ikke skjønne at du ikke kan bytte. Det er jo viktig at du kommer overens med jordmora di, så bare bytt du og så får vi håpe at neste er mye bedre.

Kan si at det ikke er noen stor helsestasjon der jeg går nå, er ganske små forhold her nemlig[:D] Men skal prøve å bytte til annen kommune, da får jeg jordmor som jobber på sykehuset hvor jeg skal føde, og det er jo fint! Så håper det ikke blir noe problem.... Har lurt på å gi jordmora en tilbakemelding, for på de 2,5 åra jeg har jobba i helsevesenet har jeg ikke møtt et så lite profesjonelt menneske noen gang... Så gleder meg til å komme til en ny[:)]

Gi henne litt kontruktiv kritikk så slipper kanskje nestemann (kvinne) å få det samme måte som deg. Kan jo ikke forbedre seg når man ikke vet hva man gjør galt. [:)]

Jeg måtte bytte jeg da, min jordmor fikk sparken (de var for mange og komunen hadde ikke råd til det) Så i uke 22 besøkte jeg min nye jormor. Og henne var helt topp :)

Er fritt jormorvalg,så bare kontakt ei ny en og bestill time!
Høres jo ille praktisk ut å gå til en som er på sykehuset du skla føde på...[;)]
Skal ikke være noe problem i det hele tatt.
Og ja synes du skal få lagt inn en kalge eller slik på ho du har,en skal jo føle seg bekvem hos helsepersonell!

Er det fritt jordmorvalg på tvers av kommunegrensene også?

Jepp![;)]
Jordmora jeg hadde fikk ny jobb,en halvtime herfra- så om jeg ville fortsette hos henne var jeg hjertelig velkommen ti lå gjøre det...[:)]

Så bra! Vi er i en flytteperiode nå, og var redd for at jeg kanskje måtte bytte jordmor midt i svangerskapet! Tusen takk for svar Star83!

Bare hyggelig du![;)]
Vi flytta også under mitt første svangerskap,og jeg valgte da og beholde den jordmora jeg hadde...
Greit å ha lik person å forholde seg til!!![:)]

jeg likte ikke jordmora jeg hadde under første svangerskap...
så jeg var der en gang bare jeg å sa til legen min at jeg ikke likte henne å heller tok kontrollene mine hos han.
Hører med til historien at min lege er en unik person han er lege men har faktisk tid til deg!!! blir heller lengre ventetid der!!

gravid med nummer 2 nå å går kun til legen min denne gangen også selv om jeg har flytta!!
trives godt der jeg så der blir jeg...

Back
Topp