Bytte jobb når jeg planlegger å bli gravid???

Anna Anka

Elsker forumet
Endelig er drømmejobben utlyst, og jeg tror jeg får den om jeg søker... Meeen! Jeg ønsker å bli gravid igjen, gjerne bare 1-2 mndr etter jeg starter i den nye jobben...! Er en lederstilling, perfekt for meg og bedre lønn... Er det kjipt å søke på ny jobb når jeg ønsker å bli gravid så raskt etter oppstart? og bør jeg nevne at jeg ønsker å bli gravid om ca 5-6 måneder??? blir liksom litt rart det og....

Jeg fant ut at jeg var gravid en mnd etter at jeg starta opp i ny jobb. Vi hadde prøvd i lang tid og egentlig bestemt oss for å gi opp hele greia da vi flyttet til nytt sted og jeg starta opp i ny jobb. Jeg kvidde meg litt for å fortelle det etter så kort tid, men det gikk veldig fint.

Er det drømmejobben syns jeg ikke du skal la være å søke, og får du den er det jo fordi de ønsker din kompetanse i lang tid fremover, da greier de seg igjennom en liten periode der du er i perm. :)

Lykke til.

ville absolutt søkt. går jo ann å utsette babyplanene 1md eller 2. i tillegg kan det jo gå lang til før det klaffer.

Jeg ville søkt, og ikke sagt noe om planene. Det som skjer, det skjer.. Ikke sikkert det klaffer for dere på første forsøk heller vettu. Selv begynte jeg i ny jobb, en mnd etterpå var jeg gravid. Det endra jo ingenting.

Jeg har nettopp begynt i ny jobb mens vi prøvde å bli gravid, sa ingenting om at vi prøvde, heller ikke om at vi er gravide nå:) det er en privatsak du ikke er pliktig å opplyse om. det litt skummelt å fortelle, men tenker at når de har ansatt meg var det av en grunn, og de har sikkert forstått at jeg kommer til å få barn en gang. Jeg ville kjørt på for å få drømmejobben ;)

Back
Topp