Bytte jobb i august?

Mallings

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Jeg har fått et jobbtilbud med oppstart 1.august. Betingelsene er nogenlunde de samme som jeg har nå, men arbeidet er anderledes. Hadde dere latt graviditeten påvirke valget om å bytte jobb eller ikke?

Jeg hadde byttet jobb om det var det jeg ville :) Ville ha fortalt om graviditeten samtidig som jeg hadde skrevet kontrakt sånn at de ikke kan trekke tilbake tilbudet, men samtidig ikke føler seg "lurt" :) Graviditet skal jo ikke hindre deg i å gjøre noe du har lyst til :)

Jeg hadde ikke latt graviditeten påvirke. Tennk at det er kort tid igjen av graviditeten og at de da kan tilpasse for deg om du er urolig for det. Det er jo tiden etter permisjon du må tenke på, så visst du vil skifte jobb hadde jeg gjort det! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Er det en jobb som du virkelig har lyst på, så må ikke du la graviditeten stoppe deg. Da vil du angre deg senere...Som arbeidsgiver selv, syns jeg du burde spille med opne kort ang. graviditeten. Din nye arbeidsgiver har uansett ikke lov til å trekke stillingen din selv om du er gravid. Lykke til!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da blir det jobbytte på meg! Takk for tilbakemeldinger! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til med ny jobb :D

Gratulerer og lykke til i ny jobb :D

Da blir det jobbytte på meg! Takk for tilbakemeldinger! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så masse :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp