Bytte isopor i barnesete?

• Trådstarter Trådstarter CS
  • Opprettet Opprettet

CS

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Hei!

Jeg har kjøpt et maxicosi sete av en venninne, det er ikke gammelt og har ikke vært i kollisjon. Men i kveld da jeg skulle ta av trekket for å vaske det så klarte jeg å knekke av en del av isoporen oppe ved hodestøtten. Er det noen her som har erfaring med å bytte isoporen, evt hvor man får gjort dette og hva det koster?

Har ikke bytta, men tror man får gjort det hos forhandlere for et par hundrelapper :)

Jeg fikk kjøpt en ny isopor del hos forhandleren når jeg klarte å knekke den. Tror jeg betalte 200kr

Gi gjerne en lyd på hva du finner ut !

Jeg var først på Barnas Hus, det kunne de bestille for ca 300,- og det tok noen uker før de fikk det. Kunne ikke gi meg eksakt pris eller dato for levering, det ble tatt sammen med neste bestilling!
Ringte deretter til Babybanden og forklarte hva som hadde skjedd, de skulle sjekke og ringte meg tilbake etter kort tid med beskjed om at ny isopor var bestilt og forventet inn til mandag eller tirsdag neste uke! Som om ikke det var nok så hadde han ordnet slik at dette går på garantien så jeg skal ikke betale en krone!! Snakk om service :-)
Tommel opp for Babybanden !!!

Jeg var først på Barnas Hus, det kunne de bestille for ca 300,- og det tok noen uker før de fikk det. Kunne ikke gi meg eksakt pris eller dato for levering, det ble tatt sammen med neste bestilling!
Ringte deretter til Babybanden og forklarte hva som hadde skjedd, de skulle sjekke og ringte meg tilbake etter kort tid med beskjed om at ny isopor var bestilt og forventet inn til mandag eller tirsdag neste uke! Som om ikke det var nok så hadde han ordnet slik at dette går på garantien så jeg skal ikke betale en krone!! Snakk om service :-)
Tommel opp for Babybanden !!!
Ååå så bra !! Skal sjekke vårt for skade da snuppa her har klatret på det.. Men må kanskje stikke innom på babyshop å spørre eller prate med babybanden :)

Back
Topp