Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er superfort gjort å skifte dekk på de fleste modellene til emmaljunga, snakk med forhandleren din så bestiller de typen du vil ha, evt har de allerede inne.
-sniker
Det tror jeg de skal klare å trylle frem til deg ja, hør med demTror du det er like lett å finne hjul til utgått understell og? xp trenger hjul som passer til sportsunderstellet men dette har jeg funnet ut gikk ut av sortimentet i 2014
Uff så utrolig kjipt! Håper du slipper å bytte u understell..Jeg vil også bytte dekk.. Nå er det tredje gangen et dekk har punktert (og jeg er ikke den flinkeste til å trille turer). Men jeg vil bytte til punkteringsfrie dekk, men vet ikke om hele understellet må byttes da? Likte godt dekkene vi hadde på emmaljungaen til storebror. Disse punkterer jo bare gang på gang. Må jo nesten begynne å dra vogna bak meg for å sjekke hvor jeg triller vogna..
Har heldigvis sluppet unna punktering på babyjoggeren min! Men gikk på et spontan kjøp av en vogn nr to igår kveld, en emmaljunga som etter nærmere inspeksjon i dagslys har ett punktert hjul og ett med knukket hjullager(?), så tenkte det var like greit å bytte alle fire istedenfor å begynne å lappe og limeSå uheldige dere er som opplever punktering! :-/ Jeg hadde lufthjul på Simoen til storesøster og nå til Emmaljunga, og har aldri opplevd at hjulene punkterer heldigvis. Enda jeg triller mye overalt.
Elsker lufthjul.
Husk å ikke fylle dekket alt for fult med luft
Er nok fint med nye hjul da ja. kjedelig å oppdage sånt etter å ha kjøpt vogna...Har heldigvis sluppet unna punktering på babyjoggeren min! Men gikk på et spontan kjøp av en vogn nr to igår kveld, en emmaljunga som etter nærmere inspeksjon i dagslys har ett punktert hjul og ett med knukket hjullager(?), så tenkte det var like greit å bytte alle fire istedenfor å begynne å lappe og lime
Ja, var nok litt rask på avtrekkeren pga den var så billig! Men det dukket opp diverse andre ting på den vogna så jeg leverte den tilbakeEr nok fint med nye hjul da ja. kjedelig å oppdage sånt etter å ha kjøpt vogna...