Bytte fra tfk joggster twist til babyjogger city mini GT

annth

Glad i forumet
Jeg har en tfk joggster twist og nå er jeg inne på tanken og bytte til babyjogger city mini GT.

Er det ett bra valg.
Jeg synes babyjogger city mini GT er veldig liten nett og veier ikke mye.
Er den å anbefale veldig bra til å bruke i både skog og mark også asfaltbruk?

Jeg vil gjerne høre deres tilbakemeldinger om hva dere mener? Gjerne fra dere som har kjennskap til babyjogger city mini GT.
 
Hadde tfk twist til eldste for 4-5 år siden og mini gt til yngste nå. Tfk funker bedre i skogen. Gt funker på grus/gress/asfalt, og vi er superfornøyd med vogna til det vi kjøpte den til(vogn nr2). Jeg har selv ikke testet den mer enn grus/gress/asfalt, men samboer gikk oppover alpinbakken i går sammen med en annen i pappaperm som hadde city elite og den funket visst mye bedre(antar som tfk).
 
City mini gt er ikke en vogn jeg ville brukt i skog og mark. På grus er den bok grei, men er nok en vogn som funker best på asfalt og mer rett terreng.
Vi har city elite og den funker på det meste av terreng.
 
Takk for svar. Jeg tenkte muligens å kjøpe den i forbindelse med sommerferien i år og vi skal bruke den som sove vogn på hytta og ved sjøen. Ved fjellet er det meste grus og litt skog men ikke så mye der vi har tenkt til å gå. Det er en egen sti. Kanskje også storebror kunne sitte i den når minstemann er i bæresele/meis.
 
Jeg ville bare tatt tfken. Gt er ikke ekstremt mye mindre sammenlagt, og hjulene bak er ganske brede ift resten av vogna.

Ta med vogna di i butikken og sammenlign :)
 
Jeg ville bare tatt tfken. Gt er ikke ekstremt mye mindre sammenlagt, og hjulene bak er ganske brede ift resten av vogna.

Ta med vogna di i butikken og sammenlign :)
Takk for svar. Jeg gjør muligens det. Jeg har vært fornøyd med tfk med begge barna. Barn nr 2 har akkurat begynt i sportsdelen. Jeg driver og tenker og vurderer faktisk babyjogger city elite istedenfor.
 
Back
Topp