Bytte fra babysete til sete nr 2

~Lisbeth83~

Forumet er livet
tenkte på bilstol da[:)]
når gjorde dere det?
utdyp gjerne svaret..
hvilken bilstol hadde dere?
hvilken bytta dere til?

Vi har hatt babysete fra maxi cosi til begge to. Bytta til sete nr 2 når babysetet begynte og bli for lite. Madeleine var vel 6-7 måneder da vi bytta, og Adrian var vel 2 måneder eldre. Bytta til maxi cosi priori [:)]

når er barna for lange for babysetet egentlig?[8|]
*sorry for dumme spørsmål*

Har Acta Graco nå,må bytte snart for han begynner å bli for lang for stolen.Skal liksom være fra 0-23 kg,men nå er han neste 9 kg og begynner å bli for lang[&:]

Vi brukte Maxi Cosi Citi babysete men byttet sist fredag til Recaro sete til henne.Hun begynte å bli for lang i det lille men utifra vekta kunne hun sittet lenger.[:)]

ORIGINAL: ~monicola~

Savner alternativet - "Når ungen nekter å ligge i det mer" [:D]

Tuva var verken for lang eller for tung, men hun nektet å ligge i maxi cosien mer .. så da kjøpte vi nytt sete [:)]

bedre nå??

hihi

Kjøpte nytt sete da Eirik var 4 mnd, var tilbud[:)] Bytta da han var 6 mnd, fordi jeg syntes baby setet så så utrolig pinglete ut i forhold, og følte han satt tryggere i det nye setet. Hadde med baby setet på lange turer i tilfelle han ble sliten av å sitte i det andre.

Byttet ikke fordi han var for lang eller stor eller noe, bare fordi jeg så ei vennine som hadde en slik stol til sønnen sin og han satt jo der som en konge med full utsikt, så da syntes jeg lillegull også skulle få det[;)]

Back
Topp