Bytte bukser..

StineH

Elsker forumet
Er det noen av dere som har begynt med mammabukser/gått opp noen størrelser allerede?

Jeg har endel løshud på magen etter vektnedgang og forrige fødsel, så jeg ser ikke om magen har blitt noe større, men jeg føler meg skikkelig bred! Føler rumpa har lagt seg ut, og klærne presser på i alle bauger og kanter. Er bare 7+0 i dag, så det er vel egentlig for tidlig med noe særlig mage? Var fryktelig oppblåst fra uke 4-6, men føler det har roet seg litt nå..

Eg kjøpte noen gode løse bukser fra cubus i en størrelse for stor for noen uker siden. De er utrolig gode nå :) kjøpte også noen tettsittende som var god rundt magen som eg kan bruke på jobb.
Er ubehagelig om noe blir for stramt på magen :)

Eg kjøpte noen gode løse bukser fra cubus i en størrelse for stor for noen uker siden. De er utrolig gode nå :) kjøpte også noen tettsittende som var god rundt magen som eg kan bruke på jobb.
Er ubehagelig om noe blir for stramt på magen :)
Godt det ikke bare er meg som føler alle buksene presser og sprenger over magen. Hvor mange uker på vei er du?

Jeg skal til Spania om bare 2 uker, og der vet jeg de har MASSE fine mammaklær til en veldig grei penge, så jeg håper jeg klarer meg med det jeg har frem til da..

8 uker i dag :)
Heldig du :) eg syns mammaklær her er så utrolig dyrt. Husker sist gikk det i hm mamma tights og singletter....

Er kun 5 + 2, men det er siste gang jeg tar på meg tights med smal og stram strikk på en stund! :,D Ikke god kombinasjon med magestikkinger og dårlig form

Er 8 uker i dag og har allerede brukt strikk i øverste knappehullet på buksa i ett par dager nå, vurderer å finne fram mammabuksene mine. De vanlige buksene mine er blir så trange å ubehagelige å bruke nå :p

Var innom hm og kikket litt i dag. Men hadde ikke tid til å prøve. Blir nok å bytte snart. For er så oppblåst og kan ikke komme i joggis på jobb

Jeg er bare 6+4, men er veldig oppblåst for tida så jeg har kun gått i joggebukse siste to ukene nesten :p Har slitt mye med kvalme også så unngår alt som strammer på magen. ;)

Jeg bruker jeggings jane fra cubus. Jeg har veldig myk og løs hud rundt magen, og brede hofter, og de buksene gir meg ikke muffinstopp. De kan sige litt, men de er så komfortable at jeg synd det er verdt det. Funker bra nå, siden det ikke klemmer magen :)

Bruker romslige tights nå.. Gjorde det store deler av svangerskapet sist også :)
Mye mage her også, ikke babybump, men tydelig mer mage.. Har også mye løshud og en del mage fra før.

Er som du beskriver meg. Føler buksa begynner å bli stram i livet, rett og slett ubehagelig å sitte så må ofte kneppe opp. Går å lurer på om det ikke blir å kjøpe en gravidbukse snart. Sist merket jeg ikke noe før i uke 16-17

Blir veldig beroliget av å høre at det ikke bare er meg som allerede merker forskjell på klærne. Føler det strammer og klemmer overalt. Tviler på at jeg holder ut to uker til med dette, mulig at jeg må krype til korset å kjøpe en mammabukse snart..

Synes HM har så utrolig kjipt utvalg. Buksene er OK, en bukse er en bukse liksom - men toppene og kjolene? Boring!

Back
Topp