Bytte bleiemerke!

Malina84

Glad i forumet
Tror jammen jeg skal prøve Libero en stund.. Med de tilbudene som er nå blir det vel helt ned i 25 kr for to pakker??

Men er det slik at de blir sår uansett når man bytter merke, og at det vil gå over? Når de endra på Pampersen ble han sår, og sist vi prøvde Libero ble han også litt sår. Men prøvde en trusebleie i dag, og den satt veldig bra på han.

Siden det er slik priskrig mellom kiwi og rema nå, så har jaggu meg Meny slengt seg på og[8D]
Var på meny i dag og der var det 50% på alle bleier, libero og pampers[:)]

Many har fått fast lavpris 23,50,- for en pakke [:D]

Hvor mange bleier er det i en 4 og 5 pakke av Libero? Er 58 Coop-bleier for 37,- så jeg lurer litt på hva som blir billigst [8D]

ORIGINAL: mammanicken

Hvor mange bleier er det i en 4 og 5 pakke av Libero? Er 58 Coop-bleier for 37,- så jeg lurer litt på hva som blir billigst [8D]

Det er 22 bleier i nr 5 med Up&Go. Vet ikke hvor mange det er i de andre pakkene.. Så Coop-bleiene er billigst. Du får 44 bleier for ca. 47,-

Tiril blir ikke sår ved bytting av bleier egentlig. Men om vi bruker Libero hele døgnet blir ho sår over det hele der bleia dekker. Så sår at ho gråter om man kommer nær huden.
Så at det nå er billig for Pampers på Rimi nå og... men usikker på om det er rimeligere enn eskene på Rema? Betaler jo 65kr for litt over 90 bleier tror jeg.

Back
Topp