Bytte bhg

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvordan går jeg frem? Hun er enda ikke begynt i bhg. Men skal begynne, og får gått der ca rundt et halvt år før hun må bytte. Skal jeg ringe til den nye bhg som jeg vil få plass i eller hvor kan jeg søke om det?
Når skal jeg si fra til denne bhg som hun skal begynne i straks? Huff føler meg så fæl da jeg har ringt i over et halvt år for å prøve å få plass, og når jeg endelig får plass skal hub slutte etter kort tid:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Du må søke om overflytting på kommunene sine sider. Der du søker om bhg plass.

Du må jo ikke tenke på de og hva de mener og syns. Det er jo opp til dere, hvor det passer for dere å ha barnet i barnehage :) Men alt av søknader og oppsigelser av barnehage plass ordner du på kommunens nettside :)

Viktig å søke før januar. Dere havner innunder overflyttingsopptaket og det blir gjort før hovedopptaket :)

Ok takk for svar. Det har ikke noe å si om de er privat eller ikke sant? Må uansett gå via kommunen eller kan jeg feks ringe til den nye bhg og forklare situasjonen og at vi ønsker plass der da og da?

Ok takk for svar. Det har ikke noe å si om de er privat eller ikke sant? Må uansett gå via kommunen eller kan jeg feks ringe til den nye bhg og forklare situasjonen og at vi ønsker plass der da og da?

Tror alt opptak nå går gjennom kommunen, så da må du søke på deres nettsider...om du er usikker kan du jo bare kontakte Bhg å spørre hvordan du skal gjøre d...:) m du får nok ikke plass der og da uten å gå gjennom den rette søke greia i kommunen.... Ring de å hør du...:)

Tror alt opptak nå går gjennom kommunen, så da må du søke på deres nettsider...om du er usikker kan du jo bare kontakte Bhg å spørre hvordan du skal gjøre d...:) m du får nok ikke plass der og da uten å gå gjennom den rette søke greia i kommunen.... Ring de å hør du...:)
Det skal jeg gjøre

Back
Topp