Bytte barnehage?

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Vi skal trolig bytte barnehage etter sommeren. Noen andre som har gjort dette? Noen tips/erfaringer?
 
Skal gjøre det samme i august pga de nye bebisene som kommer. Har ingen erfaring, men vi kommer til å ha litt lenger tilvenning enn bare 3 dager, samt gå på besøk/leke på uteområdet til den nye bhg i forkant av oppstart.
 
Vi har ikke byttet til samme barnet, men minstemann nå går i en annen barnehage enn de to eldste gikk i. Tipper at det kommer til å gå helt fint å bytte
 
Vi skal bytte etter sommeren er planen, spent på hvordan d går
 
Vi vurderer sterkt å bytte her og, har søkt og vet vi før tilbud om plass ila uken. Har til 31. mai med å bestemme oss. Grunnen til at vi vurderer å bytte er fordi de ikke er ute hver dag, arealet inne er ikke tilpasset så mange barn (de påstår at de deler de opp, men det er ikke ofte det skjer), de får ikke varmmat hver dag, og utearealet er ikke tilpasset så små. Dette er ting som vil være bedre i den nye vi vurderer.

Fordelen med å beholde den vi har er i hovedsak at den ligger to min unna der vi bor, og på vei til begge våre jobber (vi bor midt mellom samboeren og min jobb). Den vi vurderer ligger 10 min å gå fra min jobb, så da blir det nok til at bilen blir brukt mye mer.
 
Back
Topp