Bytte barnehage

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Lurer på å flytte og bytter da kommune.. Hvordan har dere andre som har byttet kommune gjort det med tanke på bytte barnehage?? Blir jo langt å kjøre om vi ikke får plass... uæhhh... jeg vil ikke ta denne avgjørelsen!![X(]

første gang, så søkte jeg til vanlig opptak og var ivrig på telefonen for å få kjapt svar..
andre gang vi flytta til ny kommune, så hadde vi kjøpt huset først og var veldig avhengige av å få ny plass kjapt da vi kun hadde krav på å beholde den gamle plassen i 3 mnd..
Ringte barnehagekontoret og maste og maste, og fikk en 80% da det var det eneste de hadde. Måtte også søke via barnehageweb selv om det var utenfor ordinært opptak.
Ved neste ordinære opptak sto vi først i køen for 100% plass så det har vi nå [:)]

Usj, ser på den bhg som jeg kunne tenkt meg at den har 43 søkere på venteliste[&o] De anre har vel 15 cirka... hmmm.. ser ikke lyst ut. Fordeler ved søk hvis man er alene???

ORIGINAL: Delia

Usj, ser på den bhg som jeg kunne tenkt meg at den har 43 søkere på venteliste[&o] De anre har vel 15 cirka... hmmm.. ser ikke lyst ut. Fordeler ved søk hvis man er alene???

Tror ikke det er noen lenger.. dessverre.

Back
Topp