bytte bæsj bleie om natten

StudentMommy

Elsker forumet
har en gutt på 16 mnd som aldri bæsjer om natten. men ikveld har han bæsjet. eg lagt han 18:30 og no e klokken 23:30. 
skal eg bytte bleie på han og risikere uro om natten, eller skal eg vente til han våkne imorgen mellom 7 og 8 ???

har ikke vært bort i dette før, plz HJELP.

Du tuller? SELVSAGT bytter man bæsjebleia når den kommer!!!! Tenk så sår han kan være i morgen!!!!

Bæsjebleier bytter man uansett...

Labambie skrev:
Du tuller? SELVSAGT bytter man bæsjebleia når den kommer!!!! Tenk så sår han kan være i morgen!!!!

Uhm.. Du skifter.... !

Labambie skrev:

ja, og eg får dårlig samvittighet hvis eg ikke gjør d.

Hadde skiftet med en gang, hadde ikke vurdert å latt være emoticon

AnaBanana skrev:

ok, da gjør eg d med en gang. veit ikke kor lenge siden han bæsjet. håper han får ikke sår :'(

Klart du må bytte! Han kommer til å bli kjempesår om han må ligge med bæsj i bleia hele natta :O

Klart du må bytte! Han kommer til å bli kjempesår om han må ligge med bæsj i bleia hele natta :O

AnaBanana skrev:

ok, da gjør eg d med en gang. veit ikke kor lenge siden han bæsjet. håper han får ikke sår :'(

tull håper jeg.....

eg byttet bleie no. han våknet når eg var nesten ferdig. skrek litt, men no ble han stille. håper han sovner fort igjen.
eg e glad at eg oppdaget d ihvertfall. som sagn han sover hele natten i sitt eget rom. eg pleier å kikke han rett før eg legger meg. så eg oppdaget d i 23 tiden at han hadde bæsjet. 
grunnet kan være at han var ute lenge idag og d var en skikkelig varm dag idag.

takker for svarene. 

Back
Topp