Bytte av jobb...?

hufselufs<3

Glad i forumet
Heisann..
Ville du bytta jobb hvis du planlegger et barn til??

Jeg er veeeldig lei jobben min, dvs jeg er lei arbeidsplassen og noen av de jeg jobber med, og kunne tenkt meg å bytte jobb. Kanskje jobbe litt mindre, nå jobber jeg annenhver helg og en del kvelder, 100% stilling.....
Men jeg kunne veldig gjerne tenkt meg et barn til... ville du søkt noe annet eller blitt i jobben du er? Det er jo veldig kjipt å kanskje bytte jobb å måtte fortelle nesten med en gang at man er gravid...men samtidig så veit man jo aldri hvor lang tid det kan ta før man blir gravid igjen...Så burde jeg bli værende i gamle jobben eller se meg om etter noe nytt??

(ved bytte av jobb så vil det også bety en del tusen mindre i mnd, ca 5000 hvis jeg finner meg en fulltidsstilling..)

Jeg ville ventet med å bytte jobb.

Prøvd å bli gravid, om det tok veldig lang tid så ville jeg vurdert det å bytte jobb på nytt.
 Men det er jo så mye som spiller inn på mistrivselen også . Er det mobbing, utfrysing og sånne ting, eller kjeder du deg bare, og syns at folkene ikke er din type?

er vel egentlig ikke folka som er det største problemet, er vel heller sjefen, som tror jeg er ansatt for å gjøre all jobben hans i tilleg til min egen...men har jo hatt permisjon nå så kan jo hende ting er bedre når jeg begynner igjen.... og det at jeg må jobbe annenhver helg når folk som har vært der kortere tid enn meg får jobbe hver 3 og 4 helg... bare fordi jeg er så "flink".. hva er det for et argument lissom...?

Er kjempe glad i selve jobben, bare ikke sjefen og hans måte å drive på....

Back
Topp