Vi har flytta til en ny kommune, og har nå plass i gamle barnehagen, men kun så lenge det er ledige plasser. Etter sommeren må vi bytte barnehage. Problemet er at barnehagen han går i nå er sååå fin. Han trives godt der, og hopper i ermene på de ansatte når de kommer, og ansattegruppa er flinke synes vis om foreldre også. Og jeg er så redd for hvordan det blir for han, mange nye barn og voksne. Han er 2 år nå. Føler meg som verdens værste menneske som har gjort det slik at han må bytte barnehage fra en så fin en. Men vi hadde ikke noe annet valg. Var nå eller aldri da vi gjorde et kjempekup på huskjøp før jul. Og da ble husforholdene betydelig oppgradert, men da måtte vi flytte til en ny kommune, og gamle bhg lar oss ikke fortsette til etter sommeren.
Er det noen som kan berolige meg? Eller er det som jeg føler, at jeg er verdens værste mamma som har gjort dette mot gutten min? Skulle ønske gamle barnehagen ikke var så god (selv om jeg er glad at han har det så fint der).
Beklager for rotete innlegg, men jeg er så fortvilet. Klumpen i magen vokser seg større og større for hver gang jeg tenker dette, og jeg er nesten på gråten
Er det noen som kan berolige meg? Eller er det som jeg føler, at jeg er verdens værste mamma som har gjort dette mot gutten min? Skulle ønske gamle barnehagen ikke var så god (selv om jeg er glad at han har det så fint der).
Beklager for rotete innlegg, men jeg er så fortvilet. Klumpen i magen vokser seg større og større for hver gang jeg tenker dette, og jeg er nesten på gråten

). Også korte dager. Håper vi får plass i barnehagen rett her vi bor, da kan vi gå til og fra (snakker under 500 meter fra den ene). Da kan vi dra å leke en del på forhånd, og enkelt å ha det så nærme hjemme.