Bytte abonnement? *nytt spm*

armstrong

Elsker forumet
Kan jeg bytte abonnement før de 12 mnd har gått?
Det abonnementet jeg har nå er farlig dyrt jo! Har freetext.. Er jo skamdyrt![&:]
Jeg ringte netcom også da, men han mannen anbefalte meg å ikke bytte.. Men jeg VIL! er alt for dyrt for meg det deer ;o

Hvs jeg f.eks vil bytte til tel2 ett eller annet, skal jeg da også ringe netcom å slik? (jeg har 0 peiling på slikt :p)

bare å bytte det, men får brudd på binding da :)

[:)]

jeg bytta fra onecall til netcom i sommer fordi jeg kjøpte ny mobil... tok to mnd - og så bytta jeg tilbake.. selv om jeg måtte ut med brudd-gebyr, så sparte jeg endel kroner på det..
hos onecall lå regninga på 3-500 i mnd.. hos netcom på over 1000... og ringemønsteret var det samme..

ORIGINAL: snuppis!

Brudd på binding hos Tele2 koster 375,- [:)]

Det kommer jo ann på hvilket abbonement du har og hvor lenge du har igjen av bindingstiden

Jeg har netcom freetext nå. Og bindingstiden går ut i oktober 2011 en gang

Da ringer du Tele2 og sier du vil komme over til de. Så tar det 14 dager og du vil motta nytt simkort og pin kode i posten.
Tele2 ordner da med oppsigelsen hos Netcom for deg :)

ORIGINAL: gullungenmin

Da ringer du Tele2 og sier du vil komme over til de. Så tar det 14 dager og du vil motta nytt simkort og pin kode i posten.
Tele2 ordner da med oppsigelsen hos Netcom for deg :)

Ååh, gjør de? :D så flott! :) men da skal jeg prøve å huske å ringe i morgen da! ;D kan jeg kjøpe en mobil i samme sleng eller?[:)]

ny mobil kan du kjøpe i samme slengen ja.
Bestiller du hos forhandler og sender Frank til 2290 så får du 200kr i rabatt på telefon. gjelder tilogmed imorgen da.
På facebook siden kan du også bestille ukas telefon billig, men vist du går inn på Tele2.no og vil bli kontaktet med ett tilbud ringer en hyggelig mann deg opp og gir deg gode tilbud på mobil :)

Back
Topp