ByStroom stelleveske

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har erfaring med den?
Syns den ser veldig fin ut, og overkommelig pris.

Har aller mest lyst på Storksak, men betaler virkelig ikke 3000,- for en stelleveske :P

Er også usikker på hvilken stelleveske jeg skal kjøpe. Synes også storsak blir litt i dyreste laget :p
Edit: den du nevner ser jo igrunnen veldig fin ut da! :)

Ja, det er mange fine modeller - heller mest mot den som heter June eller Gaida (tror jeg det var) :)

Ja, det er mange fine modeller - heller mest mot den som heter June eller Gaida (tror jeg det var) :)

Ja, enig i at de er de fineste.. June modellen var kanskje minst feminin, hvis pappaen skal bruke den litt ;)

Ja, enig i at de er de fineste.. June modellen var kanskje minst feminin, hvis pappaen skal bruke den litt ;)

Akkurat det samme tenkte jeg, han kommer jo til å bruke den han og, ikke minst i permisjonen :)

Bestilte June jeg, så får vi se når den kommer om den er like fin i virkeligheten :)

Oi! Det gikk fort! :) den ser veldig fin ut altså! Masse plass er jo veldig viktig! Ihvertfall hvis jeg skal kjøre på med tøybleier :p bestilte du på jollyroom?

Ja, er bare der jeg har funnet akkurat den modellen :)

Ja, er bare der jeg har funnet akkurat den modellen :)

Ok, jeg må nok inn å bestille selv snart. Må bare vente litt siden jeg bestilte vognpose til 2000kr igår :p føler jeg må spre de dyreste kjøpene litt ;)

Ok, jeg må nok inn å bestille selv snart. Må bare vente litt siden jeg bestilte vognpose til 2000kr igår :p føler jeg må spre de dyreste kjøpene litt ;)

Ser den ;) her må vi bestille Babycall, men det haster heldigvis ikke så mye :)

Vet du hvilken dere skal ha? Det er jo den jungelen der ute..

Har ikke helt bestemt meg, men vet søstera mi er veldig fornøyd med en fra avent hvor man hører babyen hele tiden (altså den slår ikke bare inn ved lyd) så enten lik den, eller en med samme funksjon tenker jeg kan være greit :) dropper video tror jeg..

Har ikke helt bestemt meg, men vet søstera mi er veldig fornøyd med en fra avent hvor man hører babyen hele tiden (altså den slår ikke bare inn ved lyd) så enten lik den, eller en med samme funksjon tenker jeg kan være greit :) dropper video tror jeg..

Si fra om du finner ut hvilken modell det er. Vi hadde med kamera sist, er absolutt ikke noe must for vår del - heller ikke med wifi etc. Klart oss fint uten før :P

Si fra om du finner ut hvilken modell det er. Vi hadde med kamera sist, er absolutt ikke noe must for vår del - heller ikke med wifi etc. Klart oss fint uten før :p

Har ikle satt meg inn i det, men skjønner virkelig ikke greia med wifi?? Skal se om jeg finner den hun har ja :)

Back
Topp