Bypåske

Linnselusa

Elsker forumet
Noen flere enn meg som skal ha bypåske?
Ingen fjell, snø og ski!
Hva skal man ta seg til? Hadde lyst til å dra på stand up eller noe, men det er selvfølgelig ikke noe sånt i påsken. Får gå på kino da... Eller har dere andre geniale forslag?

vi bor ikke akkuratt i byen da, men vi skal nada[:)][:)][:)] skal sikkert jobbe jeg[:)][:)] skal jobbe mest mulig fremover, r jo skole til høsten så det er nok lurt å jobbe mest mulig[:D]

ORIGINAL: Gabriela

vi bor ikke akkuratt i byen da, men vi skal nada[:)][:)][:)] skal sikkert jobbe jeg[:)][:)] skal jobbe mest mulig fremover, r jo skole til høsten så det er nok lurt å jobbe mest mulig[:D]

Hvor jobber du Gabriela? Godt å høre at det er noen andre som ikke har planer også. Føler meg som den eneste som ikke skal på hyttetur/fjellet.

har fåreløping ingen planer... har ikke sett i kalenderen når påsken er enda engang... er den i mars?

kanskje på hytta en tur hvis været er bra.. se etter mus og lignende..

Det blir bypåske ja[:D]
Det er deilig hvis det er pent vær!
Snuppa har bursdag påskeaften så da blir det nok "fest"[:D][:D][:D]

her blir det nok fjellet ja!!! koslig det!!
men syns det er deilig å være hjemme og....litt deilig når hele familien er hjemme og bare kan kose oss sammen...men er jo masse å finne på...
gå turer, svømmehall, lekeland, kino...o.l.

ORIGINAL: Jeanette73

Det blir bypåske ja[:D]
Det er deilig hvis det er pent vær!
Snuppa har bursdag påskeaften så da blir det nok "fest"[:D][:D][:D]

Det har jeg og! [:D][:D][:D]
Var derfor jeg ville finne på noe gøy, men hele verden stopper jo opp når det er påske... (føles det ut som... [8D])

Gruer meg fryktelig til påsken jeg............
småen skal til USA med bio.faren. Han har aldri vært så lenge vekke fra oss før.
får vondt i magen bare jeg tenker på det.

selv skal vi til mor og far å prøve å tenke på andre ting en prinsen min som ikke er med oss dit.

Back
Topp