Bynt å samle inn

Begynt å melde meg inn men har ikke henta noen ennå. Venter litt til :-)

Jeg må vel vente ei uke til før jeg får henta..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva inneholder egentlig disse pakkene? Jeg er så skeptisk til hva alt av sånner produkter til barn inneholder av parabener og hormonforstyrrende preparater :s

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hva inneholder egentlig disse pakkene? Jeg er så skeptisk til hva alt av sånner produkter til barn inneholder av parabener og hormonforstyrrende preparater :s

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Prøver på kremer, bleier osv. Mye fint i pakkene og jeg synes det er verdt å hente de:)

Masse spennende produkter. Synes det er kjekt med disse prøvene :) Sist fant vi ut at slik sinksalve ikke fungerer hos jenta vår men at Bepathen var gull :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Veldig mykje fint, spesielt i pakken t Apotek1. Henta 3 av den i går :P

Vedlegg

• 2nbhkev.jpg
    2nbhkev.jpg
    68 KB · Visninger: 64
Oi 3 stk :) Kan du hente med samme kode?
Hva er den løve tingen? den var ikke med her :(

Dei registrerte verken navn eller kode, så då prøvde eg meg fleire plassa, å da funka :P

Løvetingen e laga i tøy, trur da enåke bitegreie, t når dei får tenner. Sikkert kjekt å kjenna og sjå på og :) I eine pakke eg fekk, så mangla da antibac ;)

Åjah. tror ikke hun registrerte noe. hun så på koden kjapt også hentet hun en pakke. men aner ikke om hun registrerte den etterpå :S jaja får nøye meg med en :)

Når kan man begynne å hente? :D

-Fra appen-

De sier 3 mnd før termin men virker ikke som det er så nøye ;)

Noen som vet om liberopakken? Hvordan får man den? Og når? Jeg registrerte meg der men ikke hørt noe til om babypakken fra dem enda... andre som har fått?

Noen som vet om liberopakken? Hvordan får man den? Og når? Jeg registrerte meg der men ikke hørt noe til om babypakken fra dem enda... andre som har fått?

Tror det skal komme en lappe i posten? :) Skal ut å sjekke om jeg har fått den i morgen :)

Jeg meldte meg på tre pakker her en natt jeg ikke fikk sove! Det var babyglede, apotekpakken og babybox. Libero har jeg vært medlem av en stund, så da får jeg vel en lapp i posten der iløpet av august :) Gleder meg til å begynne å samle! :D

Back
Topp