Bymusa!

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Det er du Bymusa, du som jeg har vært på treff/byen med en gang sant?

Ikke fått med meg at du er gravid - gratulerer så masse!![:D][:D]

ORIGINAL: Bymusa

Heisann[:D]

Jepp det er meg. Jeg var Digamma en stund, da jeg prøvde å holde det hemmelig at vi var prøvere[8D]

Aaaah nettopp! Derav forvirringen i hodet mitt mtp at du har samme avatar nå som da du var Digamma

[:D] Så gøy! Ikke lenge til UL nå, skal dere vite kjønnet?

Jeg tenkte faktisk på deg, (bymusa) her om dagen! Visste ikke at du var "Under cover" og lurte på om du hadde stukket av fra BV![8D]

Grattis med spire![:D]

UL 21 desember, så vi venter i spenning. Ja må vite hvilket kjønn det blir. Jeg er så nysgjerrig av meg, at jeg aldri i værden hadde klart å ikke vite. Jeg har da nok å tenke på på fødestuen, om jeg ikke skal være spendt på kjønn og[8D][:D]

Heeeelt enig![;)]

Masse lykke til - spent på dine vegne!

Når Bymusa har føda syns jeg vi tar oss en trall i Stavanger altså [8D][:D]

Og selvsagt ikke med en gang [8D] Vil ikke ha halve BV verden etter meg nå [8D]

ORIGINAL: BlackLady

Hear, hear![:D]

ORIGINAL: BlackLady

Det hadde aldeles ikke vært feil, jeg kjenner allerede nå at jeg trenger en trall[:D]
Hehe fatta det på skravle [;)][:D] Og fikk jo klar beskjed av deg hele tiden å drøye den til etter sommern neste år [8D]

Jeg popper rundt 18 mai, så da er jeg nok klar for en trall i slutten av juni[8D][:D]
*Jiiihaa* [:D]

Spørs om jeg er det da .... [8|][8D]

I juni (siden da Bymusa har fått kommet seg litt) så må vi ta en ny BV fest jenter [:)] Vae så kjekt på både Big Horn og ute på byen [;)][:)]

Back
Topp