Bygger rede :)

Elektrikerfrue

tidligere "venterispenning"
Marsboerne
I dag kom elektriker`n hjem å sa at nå får jeg snart ikke være hjemme alene lengre,

Jeg flytter om, kaster og pusser opp.. Ikke alltid huset er likedan når han kommer hjem etter jobb som da han dro på jobb. Ble tilgitt fort i dag da jeg også hadde ryddet og gjort om på "gutterommet" hannes som ble myyyye bedre :)
(Må finne på noe mens jeg venter på at elektriker`n skal rive ned all strømmen på barnerommet så jeg får bynt å pusset opp der.)

Jeg liker å gjøre om og ha det ryddig hjemme. flere som er slik?
Kjenner spesielt på det nå at det må være i orden her til barn nr 2 kommer.. (blir gal av rot)

Jeg har rydda noe voldsomt i bod og skap i det siste; kasta unna ting vi ikke bruker. Men noe ommøblering begynner jeg ikke med. Ikke like ivrig med barnerommet denne gangen heller. Men vi har akkurat pussa opp stor-gutt rommet til Oliver, så kanskje jeg bare har fått dosa mi for nå ;) Kommer nok sterkere tilbake på nyåret tenker jeg! Har liksom utsatt alt til da..

Her har jeg kastet helt villt, solgt masse på finn og gitt masse til Fretex.Utrolig deilig og ha orden på alle tingene vi eier og har :)

Hos oss råder kaos fremdeles, selv om det er 6 mnd siden vi flyttet inn... Men nå er straks det nye kjøkkenet på plass, og det gamle revet ut, og bare det hjelper jo betraktelig! Skal bli fint å få ut snekkeren, så jeg kan begynne å pynte litt til jul! Så får vi heller gå igang igjen på nyåret. Det ligger blant annet et vegg-til-vegg teppe på det som skal bli babyrommet, og det skal iallfall ut i god til tid mars!

Vi flyttet for ikke så lenge siden, så her er det mye esker og kaos. Gleder meg til vi får bort alle eskene fra barnerommet så jeg kan ordne litt der:)

Nå har rede bygginga slått inn for fult, gangen skal pusses opp fant jeg ut i dag. Sendte malingsbestilling til gubben så håper på å få bynt i kveld også skal det shoppes i morgen så ting og tang også får en shining. Kjenner energien tar seg litt opp :)

Vi skal hente lekegrind, vugge, newbornsett, vippestol og full pakke i dag - så da blir det litt mer fornuftig redebygging enn jeg har drevet med hittil ;) Jeg har rydda i skap, og omrokkert på ting på bad, vaska blomsterpotter og krydderbøsser, satt Jif flasker sirlig på rekke og slike ting.. Merkelig hva man har energi til, og merkelig hva man får for seg ;)

Har liksom ikke fått det behovet ennå. Venter fortsatt at jeg skal få støv på hjernen, hehe. Har soveplassen og stelleplassen på plass + alle klærne, så da føler jeg at jeg har kontroll. Resten av leiligheten er det ikke så nøye med. Foreløpig;)

Å nå fant jeg ut at baren skal males :) he he men så er jo elektrikerungen hjemme fra bhg så får ikke gjort det med en gang. Ååååå. Men har gjort den klar så bare å male når elektriker'n kommer hjem å tar ungen :)

Back
Topp