Bygger rede for harde livet :)

Klesklypa

Gift med forumet
Eg har hatt ei lang liste over små og litt større ting eg burde/må gjøre før fødselen.. men eg har ikkje hatt noke overskudd til det.. og bekken og kynnere gjør at alt som innebærer bevegelse er vanskelig.
men igår fikk storeslster vannkopper og måtte vere heime fra barnehagen. eg måtte ha ho aliene heile dagen, og etter å ha sove kun 4 timer om natta var dette gørr slitsomt!
så idag fikk mannen beskjed om å ta seg en "sykt barn dag"

og eg har fått gjort SÅ masse! til vanlig legger eg meg når ho er i barnehagen, eller bare sitter å ser på gamle episoder av Grays:)
men det kunne eg jo ikkje med ho heime, sjølv om han hadde "hovedansvaret" for ho..
så idag har eg:
*strøket sengetøyet til babyen og gjort klart senga
*sortert alle klerna til storesøss fra stelleboret og over i ny kommode
*vasket stellebordet/komoden
*strøket alle babyklerna og lagt det på plass i stellekommoden
*laget klart system med babybleier, kremer, kluter osv..
*sortert og ordna på badet så det no er lettvindt å få stelt både storesøss som også bruker bleier og lillemann som snart kommer :)
*vert på renseriet med saueskinnsposen og dåpskjolen

så no gjenstår det bare å få vogna ned fra loftet og vaske å gjøre den klar, samt å henge opp leander vugga i taket og re opp den :)
så kan nurket bare komme! (sjølv om eg håper h*n venter litt til)
kribler i heile kroppen idag! Har så lyst å gjøre alt mulig baby ting..
så det er sikkert bygge-rede-hormonene som begynner å komme:)

Kjenner meg igjen i det rede-bygger greiene, er virkelig der selv :)

Har vasket alt av klær og utstyr de siste ukene, og må liksom være klar hele tiden :)

Kroppen stopper jo litt for alt med bevegelse her også, men presser meg også endel merker jeg. For å få alt klart :)

Kan jo skje når som helst :) 

Back
Topp