Bygge opp bagvogna

carro4

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Noen tips til hvordan jeg kan bygge opp bagvogna? Mini hater vogn, men jeg klør i føttene etter å komme meg litt ut.

Tenker jeg må bygge såpass at hun ser over kanten, men samtidig får en ok liggestilling. Har sovnet et par ganger i bilstolen på vogna for da ser hun ut til hun sovner, i bagen hyler hun seg gjennomsvett og vi må alltid gå inn igjen..
 
Noen tips til hvordan jeg kan bygge opp bagvogna? Mini hater vogn, men jeg klør i føttene etter å komme meg litt ut.

Tenker jeg må bygge såpass at hun ser over kanten, men samtidig får en ok liggestilling. Har sovnet et par ganger i bilstolen på vogna for da ser hun ut til hun sovner, i bagen hyler hun seg gjennomsvett og vi må alltid gå inn igjen..
Her bretter jeg et tykt teppe og plasserer under ryggen med mer teppe brettet under skuldre og hode om det er forståelig? Hun gidder da å sitte-ligge en del lenger enn om hun bare ligger flatt. Forsåvidt nekter hun å ligge flatt og jeg ender opp med å bære henne.
 
Hvor gammel/hvor stor er babyen? Hvilken vogn har du?
 
Har lagt eit håndkle under madrassen i bunnen av vogna. Slik at han ligge i 10-20 grader helling og kan titte litt ut.
 
Tryggere å bytte til sportsdel! :)
 
Back
Topp