byge av ektrem trøtthet!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
I ettermiddag fikk jeg en byge av ekstrem trøtthet, har ikke gått over enda! Har aldri vært så trøtt før, så lenge jeg kan huske hvertfall!

Har hatt 4 ekstremt trøtte dager nå, men er "litt" mer våken i dag.....
Kan ikke huske at jeg var så trøtt sist! (Men så begynner man å lure på hvorfor man er biiiittelitt mindre trøtt i dag, og så blir det galt også!)

Ah! Jeg har gått i svime i to uker nå. Hehe. 

Satt her en dag på sofaen, mens gutten sov middag. Plutselig trilla øynene omtrent rundt i hodet på meg, akkutt stuptrøtt!! Måtte sove middag jeg også, og det gjør jeg aaaldri til vanlig. Et par dager senere måtte jeg til og sove middag igjen. Fatter ikke at jeg ikke kobla at jeg var gravid, for det var på akkurat samme måten sist gang. Ble stuptrøtt omtrent med det samme jeg ble gravid. Kjenner at det begynner og gå litt over, og det er heelt greit, synes jeg. Er så kjedelig å gå og gjespe hele tida :P

Hadde også en sånn dag igår, var helt i ørska hele dagen!! Klarte å holde meg våken frem til 19, da sovnet jeg og våknet to timer senere.. helt ødelagt, kvalm og frysen sovnet jeg igjen kl 22 og ble vekket av snuppa litt før kl 6.. heldigvis litt bedre idag men er helt energiløs!! Når jeg leser i dagboken jeg skrev i sist svangerskap så var det likedan da.. heldigvis får man mer overskudd og energi etterhvert igjen;o)

hehe...ja sånn er det...kjenner meg igjen :)

Back
Topp