Byfogden.koster det noe?

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Vi skal ta turen innom byfogden og fikk all info om hva det innebar. Men jeg glemte å spørre om det kostet noe. Vet det koster 3000kr hos humanetisk forbund, men har hørt at det er gratis hos B.F. Samme om det koster noe, men greit å være forberedt på en eventuell regning[;)]

Noen som vet?

Dem hadde vell informert oss når vi var der nede og fikk full info om den korte seremonien?

Litt greit å vite om man har en regning på 3-5000kr liggende liksom[8|]

Hvordan er opplegget hos byfogden da? trodde det bare var å skrive under på noen papirer også *svosj* var det ferdig??..??

ORIGINAL: bast

....Det skal være helt gratis![:D]

Takk takk...da kan vi ta turen den 30november og heller bruke de pengene på oss selv etterpå[;)]

ORIGINAL: fruluna

Oj så spennende Nallepu [:)] Skal du gifte deg? Grattis [:D]

TAKK;TAKK...Ja vi har pratet om det en stund og nå kom endelig de søte ordene fra min kjære[:)] Blir artig det, men vi tar det helt i ro med de nærmeste og mye kos på oss to[:D][:)]

ORIGINAL: Dama

Hvordan er opplegget hos byfogden da? trodde det bare var å skrive under på noen papirer også *svosj* var det ferdig??..??

Papirene er fyllt ut først fra folkeregistret og så leverer du det hos BF når du får time. Skal du bytte navn bør du sende inn dette før det originale vigselattesten kommer i posten[;)]Det tar 10 min om ikke man vil gjøre litt mer ut av det selv. Det er noen flotte ord som sies av en dommer e.l og man gir hverandre sitt ja og ferdig med det. Plass til familie og venner i rommet er det også. Hva man gjør ut av det etterpå er jo samme som med ett kirkebryllup[;)]

Vi syns det er perfekt for oss hvor en har stått i kirken før og for meg som aldri har hatt noen drøm om å være hvit brud.

Akkurat noe sånt kunne jeg også tenkt meg.. Jeg står ikke i statskirken, og har aldri hatt noen drøm om å gifte meg i kirken..
Du må fortelle meg hvordan det var da når det er overstått [:)]

Gratulerer så masse iallefall, og lykke til [:)] [:)]

jeg gifta meg i bf,dommeren leste opp en kjærlihets erklæring,jeg syntes det var fint. hadde begge forloverene med inn oxo skrev vi under. ja så var vi mann og kone. hadde en middag med de nærmeste i familen oxo en kjempe fest på kvelden med venner og familie. var litt av en dag.

må si det at jeg er skilt i dag da

Gratulerer Nallepu [:)]
Håper du får får en flott og minnerik dag med din kommende ektemann [:)]

Back
Topp