Tresmåhjerter
Gift med forumet
Der gikk proppen med masse friskt blod. Strippingen i dag gjorde susen. Nå kan godt riene komme
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du snakket med føden om blødningene ? Skal ikkje ha kraftig blødning .. Kan være sprukket blodkar, rift etter sex osv , men kan også være andre ting .. Viktig å ta en tlf om en e usikker . Slimproppen e tykt slim , men ikkje sånn kjempe masse blod .. Kan være lyserødt og brunlig , kan gå uker før fødsel eller samme dag,men det du beskriver høres jo mer ut ..Kan du forklare litt mer om slimproppen? Jeg har hatt blødning siden søndag først var den kraftig og ettervert begynte det å bli mindre og mindre i tillegg til slim som var brun og nå begynner det å komme litt brun slim. Er det slimproppen?
Prinsen ventes 06.08.13
Har vært på føden, men jordmor ville verken sjekke åpning eller ta en ultralydundersøkelse! Hun mente at en sjekk i underlivet vil føre til masserier. Så jeg fikk kun registering av forsterlyd og rier og de var fine. Føltes ikke som om de tok blødninger på alvor selv om hun så to fulle bindHar du snakket med føden om blødningene ? Skal ikkje ha kraftig blødning .. Kan være sprukket blodkar, rift etter sex osv , men kan også være andre ting .. Viktig å ta en tlf om en e usikker . Slimproppen e tykt slim , men ikkje sånn kjempe masse blod .. Kan være lyserødt og brunlig , kan gå uker før fødsel eller samme dag,men det du beskriver høres jo mer ut ..
Det er jo en skam .. For en oppførsel av Jm ! Hadde forlangt en sjekk i mrg , evnt ringt din Jm ...Har vært på føden, men jordmor ville verken sjekke åpning eller ta en ultralydundersøkelse! Hun mente at en sjekk i underlivet vil føre til masserier. Så jeg fikk kun registering av forsterlyd og rier og de var fine. Føltes ikke som om de tok blødninger på alvor selv om hun så to fulle bind
Prinsen ventes 06.08.13
EnigDet er jo en skam .. For en oppførsel av Jm ! Hadde forlangt en sjekk i mrg , evnt ringt din Jm ...