Bye bye jenter

undrendeigjen

Gift med forumet
Nå er alt pakket, huset vasket og alt ryddet...og vi sitter å slapper av
I morra tidlig kommer svigerfar å kjører oss til flyplassen og turen vår starter
Ei uke i Budapest med spa, restaurantbesøk, shopping, se masse pent, nevnte jeg spa....(gleder meg masse til det)...europas største badeland osv.....jippi
Og det beste er at Linda ble frisk og rask, puter normalt og spiser godt igjen....smiler å er glad dagen lang så turen kan bare bli SUPER[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:D][:D][:D]

åååå hørtes kjekt ut. Godt å reise vekk litt.
God tur å kos dere masse :)

åååå dåkke må kosa dåkke i hel!!! god tur [:D]

ORIGINAL: pianøtt

åååå dåkke må kosa dåkke i hel!!! god tur [:D]

ORIGINAL: ***sommerbaby***

åååå hørtes kjekt ut. Godt å reise vekk litt.
God tur å kos dere masse :)

Tusen takk alle sammen[:)]
Kommer nok noen bilder når vi er tilbake
Og så satser jeg på at alle her inne holder seg friske å raske å "tette" slik at ingen babyer får noen tanker om å være nysgjerrig på verden før de må[:)]

Det hørtes utrolig deilig ut! Budapest er en fin by! Anbefaler også å reise ut til et sted som heter St.Endré (tror jeg). En liten, gammel landsby, med masse koselig å se. Og en spasertur over perlebroen på kveldstid, og en spasertur opp til slottet, hvor du kan sitte og dingle med beina på muren, og se utover Budapest og Donau. Visste du forresten at Budapest uttales Budapescht (sånn omtrent) og ikke budapest? Er litt misunnelig på deg nå, kjenner jeg. Kos dere så mye!!
Fint å høre at datteren din har blitt bedre også!

God tur!!!

Back
Topp