Byala Beach Resort (Bulgaria)

Lois Lane

Forumet er livet
Noen som har vært der?

Vi reiser ned 23 juni, sammen med mine foreldre og ene søsteren min, og skal være der i 14 dager. Hotellet ligger litt øde til, men det gjør ingenting, siden vi har tenkt å slappe av og ikke shoppe hver dag.

http://www.apollo.no/no/hvor-vil-du-reise/europa/bulgaria/burgaskysten/obzorbyala/accomodations/pages/byalabeachresort.aspx

Dytt.

Kom gjerne med erfarigner fra andre steder i Bulgaria[:D]

Vi var for en del år siden. Mener å huske at maten var god (er ikke så kresen). Håper det stemmer nå også, siden vi skal ha all inclusive

Vi var i Obzor, like ved Byala nå i høst. Kjempefin plass, nydelig strand! Ikke fullt så nydelig mat, men helt greit. Byala virka som lå veldig øde til, Obzor er vel nærmeste "by" med noen små butikker og restauranter. Ellers er det ca en time med buss til Sunny Beach og en time til storbyen Varna. Så det går jo fint å se seg litt rundt:) Noen venner av oss bodde på Byala, var flott hotell! Vi bodde på Obzor Beach Resort, det var også kjempebra:)

Ja, har lest at det ligger litt øde til. Guttene våre er fornøyde så lenge de kan bade, så tror ikke de kommer til å kjede seg. Ikke søsteren min på 17 heller egentlig[:D]

Har planer om å ta noen dagsturer rundt om for å se litt. Var i Sunny Beach sist.

Back
Topp