By-tur..

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Har såå lyst til å gå ut når min samboer spurte meg i sted om vi skal ut i helgen. men samtidig så føler jeg det er for tidlig siden babyen bare er to mnd.vil jo ikke sitte alene heller.. blir jo ikke noe bytur på meg men hadde ikke trodd jeg hadde savnet det allerede å pynte meg og å gå ut og ha voksentid..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gjør det sier jeg :) hvorfor skal ikke du kose deg en kveld, å få en kveld voksentid å kunne gjøre det du vil? Kos deg med gooooo samvitighet :) vi fortjener det alle sammen !!!!!!!!

❤ Gutt født 27 juni ❤

Syns du skal ta turen ut jeg! Er flere jeg kjenner som har gjort det - så hvorfor ikke deg?
Bare til å pumpe deg litt, evt gi mme til en bestemor eller noe :p
Tlf har du jo sikkert i lomma - og alltid en taxi i nærheten ;)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Gjør det om du har mulighet! Jeg angrer for at jeg ikke gjorde det da storebror var liten! Ble gravid da han var 4,5mnd mista etter 3mnd å etter det var jeg for deprimert til å gå ut. 6mnd gikk å testen var positiv igjen å nå er jeg tobarnsmor å har virkelig ikke sjanse til å komme meg ut!!

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Vi har allerede spist middag ute sammen. Men svigermor er naboen og jeg løp omtrent ut derfra for å ikke angre. Savnet henne mye, men var kjempe godt å ha litt tid for seg selv. Foreldrene våre har jo oppfostret oss så de greier det fint.

Jeg har hatt 2-3 barnefrie kvelder og skal bort igjen neste lørdag. Gjør det med god samvittighet!
Så lenge babyen ikke har en enorm seperasjonsangst fra deg så kjør på! :D

Vi får se hva jeg tør..:) trenger bare pass til babyen siden eldstemann er på tur med svigermor i helgen. Men føler det er litt å be om og siden han ikke sover natten igjennom.

Vi får se hva jeg tør..:) trenger bare pass til babyen siden eldstemann er på tur med svigermor i helgen. Men føler det er litt å be om og siden han ikke sover natten igjennom.

En eller to våken netter klarer alle :) di som skal passe vil nok bare bli glad for å få passe.

❤ Gutt født 27 juni ❤

En eller to våken netter klarer alle :) di som skal passe vil nok bare bli glad for å få passe.

❤ Gutt født 27 juni ❤

Men forstår om du gruer deg å da, jeg skal bort neste helg å samboer skal være med. Gruer meg jo men jeg må ut på noe å :)

❤gutt født 27/6❤

Jeg var ute forrige helg. Helt alene uten mann og barn! Jåla meg på vors, drakk og kjadra, dansa på byen og var på nach til 7. Kan leve lenge på den kvelden! Det er godt å komme ut av mammabobla av og til! :D

Lillebror 24. juli

Blir middagsbesøk her i stedet.spurte min mor om de ville komme på besøk i kveld, om vi kunne komme på besøk til de i kveld eller om hun kunne passe babyen noen timer så jeg kunne gå ut med samboer. men tror ikke hun hørte noen timer(tenkte å gå ut og overnatte der etterpå). Hun snakket om at hun skulle i kirken på noe konfirmasjon-greier med søsteren min kl ett i morgen.siden jeg ikke ville mase så ble det til middag.:)

Jeg kan gå ut en annen gang. Vi har ønske om å gå ut på middag og kino og noen øl i slutten av oktober for å feire bursdagen min.Svigermor og svigersøster kommer kanskje og passer ungene da . :)

Back
Topp