BV Treff *oppdatert*

Sjekk HI [8D]

Flere som det passe for i neste uke allerede? ;)

jeg kan 8 mai og 19 mai[:D] Men jeg har nok en del mer penger å bruke den 19[8D]

edit:
ehh.. nei, jeg har jobbhelg 7,8 og 9 jeg[&o]

Æ hadde skrevet feil.. de datoan som står der no e de æ MENE ;) sorry misforståelsen..

ORIGINAL: Drømmefangeren

Æ hadde skrevet feil.. de datoan som står der no e de æ MENE ;) sorry misforståelsen..

jeg kan torsdagen ;) Men jeg er ganske blakk da og.. Får ikke penger før 10..
Og strømprisene ruinerte meg denne måneden

ORIGINAL: FrøkenLøken

jeg kan torsdagen ;) Men jeg er ganske blakk da og.. Får ikke penger før 10..
Og strømprisene ruinerte meg denne måneden

Æ e blakk både da og den 19.. heh..

Så vi får vel bare finne ut i fellesskap når det passe best.

Må sjekke turnusen :ss:

jeg kan 5 mai, skal ha MC hos lege kl 11 så ellers er det ingen planer den dagen, men rimelig blakk..

Må det koste så mye å treffe hverandre da? Kan vi ikke bare ha en lunsj i en park eller no sånt? :) Så får ungan kosa sæ på plenen mens vi leke :p

Så har vi med egen lunsj og drikke.. billigere blir det ikke :p

hihi, det koster å reise til oslo for meg uansett ;) Men jeg tar det gjerne den 19 og jeg.. vi kan jo møtes da uansett?

hihi, det koster å reise til oslo for meg uansett ;) Men jeg tar det gjerne den 19 og jeg.. vi kan jo møtes da uansett?

Ja om æ får tid så treffes æ gjerne to ganga=) Va bare for å være 100% sikker på at æ rekk det uten stress at æ tenkte i neste uke.. :)

Kan ikke du sende mæ nummeret ditt på pm? Æ har fått nytt tlf nr så har ingen av dokkers nummer.. + at internett der æ skal bo i Oslo e type ustabilt..

jeg kan 7.mai og..... [:)]

det er jo såklart langt frem i tid, så kan jo ikke vite sikkert.. men såfremt jeg ikke blir satt opp på noen vakter på hjemmet, så kommer jeg[;)] Skal nok klare å bytte dem og, om jeg får noen[8D] Men da tror jeg det blir tog isåfall.. Noen som vet om det koster noe for disse små å ta tog? *gidder ikke sjekke selv..*..[8|]

KOster ingenting før de er to år ;)

Toget er gratis fram til de er 4 år[:D]

ORIGINAL: Tvilling74

det er jo såklart langt frem i tid, så kan jo ikke vite sikkert.. men såfremt jeg ikke blir satt opp på noen vakter på hjemmet, så kommer jeg[;)] Skal nok klare å bytte dem og, om jeg får noen[8D] Men da tror jeg det blir tog isåfall.. Noen som vet om det koster noe for disse små å ta tog? *gidder ikke sjekke selv..*..[8|]

KOster ingenting før de er to år ;)

Toget er gratis fram til de er 4 år[:D]

3 sto det på nsb[8D]

Back
Topp